PracaGrupypl.praca.dyskusje › DV-2004

  • 21. Data: 2002-09-12 07:16:05
    Temat: Re: DV-2004 - pytanie "techniczne"
    Od: "Axel D." <a...@f...com.pl>

    eReS wrote:

    > ma byc zwykly

    wlasnie jest powazny problem bo zwykly idzie od 2 tygodni do pol roku...

    adam

  • 22. Data: 2002-09-12 07:59:03
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    > wlasnie jest powazny problem bo zwykly idzie od 2 tygodni do pol roku...

    może być lotniczy

  • 23. Data: 2002-09-12 08:03:57
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <alph9d$dk4$1@news.tpi.pl> winetu napisał(a):

    > może być lotniczy

    Gdzieś przeczytałem, że Poczta Polska zlikwidowała przesyłki lotnicze na rzecz
    priorytetowych? Prawda to?
    --
    Samotnik http://www.samotnia.eu.org/

  • 24. Data: 2002-09-12 08:49:32
    Od: "Axel D." <a...@f...com.pl>

    winetu wrote:

    > może być lotniczy

    ale w polsce nie ma juz listow lotniczych - sa tylko priorytety...

  • 25. Data: 2002-09-12 09:02:27
    Od: "Krzysztof" <k...@w...pl>

    "Axel D." <a...@f...com.pl> wrote in message

    > ale w polsce nie ma juz listow lotniczych - sa tylko priorytety...

    Czyli jeśli dobrze rozumiem pozostaje tylko zwykły list i łud szczęścia, że
    dojdzie w ciągu miesiąca?

  • 26. Data: 2002-09-12 09:15:37
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    > Czyli jeśli dobrze rozumiem pozostaje tylko zwykły list i łud szczęścia,
    że
    > dojdzie w ciągu miesiąca?

    Najważniejsze to chyba czy ten priorytetowy trzeba kwitować, bo jeżeli nie
    no to chyba być.

  • 27. Data: 2002-09-12 09:17:54
    Od: "Krzysztof" <k...@w...pl>

    > Najważniejsze to chyba czy ten priorytetowy trzeba kwitować, bo jeżeli nie
    > no to chyba być.

    Tylko, że wyraźnie jest napisane w instrukcji:

    Submit the entry by regular or airmail to the address matching the region of
    the applicant's country of nativity. Entries sent by express or priority
    mail, second day airmail, fax, hand, messenger, or any means requiring
    special handling will not be processed.

    Więc priorytet wg mnie odpada z samej nazwy nawet jeśli nie wymaga
    potwierdzenia.
    Zgodzicie się ze mną?

  • 28. Data: 2002-09-12 09:28:46
    Od: "Axel D." <a...@f...com.pl>

    Krzysztof wrote:

    > Czyli jeśli dobrze rozumiem pozostaje tylko zwykły list i łud szczęścia, że
    > dojdzie w ciągu miesiąca?

    wg mnie na to szczescie nie ma co liczyc. najlepiej przekonac
    kierowniczke poczty zeby przykleila znaczek "poczta lotnicza".

    ax

  • 29. Data: 2002-09-12 09:30:37
    Od: "Axel D." <a...@f...com.pl>

    Krzysztof wrote:

    > Więc priorytet wg mnie odpada z samej nazwy nawet jeśli nie wymaga
    > potwierdzenia.
    > Zgodzicie się ze mną?

    wiec odrzuca 90% polskich aplikacji tylko dlatego, ze jest priorytet?
    nie chce mi sie w to wierzyc. moze dotarly do nich jakies sygnaly, ze
    polacy inaczej nie moga i beda to akceptowac... ?

    ax

  • 30. Data: 2002-09-12 09:41:57
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <3...@f...com.pl> Axel D. napisał(a):

    > wiec odrzuca 90% polskich aplikacji tylko dlatego, ze jest priorytet?
    > nie chce mi sie w to wierzyc. moze dotarly do nich jakies sygnaly, ze
    > polacy inaczej nie moga i beda to akceptowac... ?

    Oni nam nie mają ułatwiać, natomiast my mamy się starać. Oni się ucieszą, że będą
    mieli kilkadziesiąt tysięcy aplikacji mniej do wklepania do komputerów.
    --
    Samotnik http://www.samotnia.eu.org/