PracaGrupypl.praca.dyskusje › DV-2004

  • 11. Data: 2002-09-05 09:29:12
    Temat: Re: DV-2004
    Od: "qvia" <q...@i...spm.pl>

    > a przyklad jest po polsku 8-)))

    "pytanie brzmi:
    -czy zgloszenie ma wygladac tak ?

    1. Full Name: Kinski Jan

    czy po prostu

    1. Kinski Jan

    !!! Czy poszczegolne czesci formularza maja byc wypunktowane ?

    !!! Czy punkt 4. nalezy opuscic, jezeli aplikuje sie pojedynczo ?"

    Niedomowien jest mnostwo. W koncu gro zgloszen zostaje odrzucone ...

  • 12. Data: 2002-09-05 09:40:19
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <al787t$esn$1@news2.tpi.pl> qvia napisał(a):

> [...]
    >
    > !!! Czy punkt 4. nalezy opuscic, jezeli aplikuje sie pojedynczo ?"
    >
    > Niedomowien jest mnostwo. W koncu gro zgloszen zostaje odrzucone ...

    Sądzę, że jeśli w końcu spojrzycie na pierwszą, najlepszą, autoryzowaną stronę rządu
    USA http://travel.state.gov/DV2004.html i doczytacie DO KOŃCA, to wszystkie
    wątpliwości się wyjaśnią. Jest tam przykład - niedomówień w tekście istotnie jest
    kilka, ale przykład wszystko wyjaśnia. Czy to naprawdę jest takie trudne?

    A co do punktu czwartego, to jest napisane 'Spouses and/or children, IF ANY'. IF ANY.

    Czyli jeśli nie ma, to nie piszemy, ew. piszemy NONE.

    Może rzeczywiście zapłaćcie te parę USD i niech ktoś to za Was sprawdzi, skoro sobie
    nie potraficie sami poradzić.
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 13. Data: 2002-09-05 13:56:36
    Od: eReS <s...@n...address.com>

    > A co do punktu czwartego, to jest napisane 'Spouses and/or children, IF ANY'. IF
    ANY.
    > Czyli je?li nie ma, to nie piszemy, ew. piszemy NONE.
    >
    > Mo?e rzeczywi?cie zap?aaecie te par? USD i niech kto? to za Was sprawdzi, skoro
    sobie
    > nie potraficie sami poradziae.

    w koncu cala loteria jest slepym losem wiec ja bym zrobil zgloszenie
    wedlug wlasnego uznania (tutaj akurat wpisalbym NONE), a nie placilbym
    za to komus kto sam nie wie co z tym poczac.

    --
    -=-=-=-=-=-=-
    ** eReS **

  • 14. Data: 2002-09-06 23:12:17
    Od: "Paweł Chałczyński" <c...@p...onet.pl>

    A co sadzicie o sposobie "pozowania" do fotografii, w warunkach DV napisane
    jest zeby bylo robione bezposrednio z przodu, a u nas (takze do paszportow)
    zdjecie jest takie lekko z boku twarzy, przejdzie takie ?

    --
    Pawel Chalczynski - c...@p...onet.pl

  • 15. Data: 2002-09-08 06:53:57
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <2...@a...swietochlowice.dialup.inet
    ia.pl> Paweł Chałczyński napisał(a):
    > A co sadzicie o sposobie "pozowania" do fotografii, w warunkach DV napisane
    > jest zeby bylo robione bezposrednio z przodu, a u nas (takze do paszportow)
    > zdjecie jest takie lekko z boku twarzy, przejdzie takie ?

    A co tam jest napisane? Wyraźnie, że musi być z przodu, czyli z boku NIE
    PRZEJDZIE.

  • 16. Data: 2002-09-09 07:00:12
    Od: eReS <s...@n...address.com>

    nie przejdzie
    --
    -=-=-=-=-=-=-
    ** eReS **

  • 17. Data: 2002-09-11 22:19:32
    Temat: Re: DV-2004 - pytanie "techniczne"
    Od: "Piotr" <p...@p...gazeta.pl>

    Jaki jest czas przesłania listu z Polski do USA? Zastanawiam się kiedy
    wysłać aby zgłoszenie wizowe zmieściło się w dopuszczalnym terminie.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 18. Data: 2002-09-12 06:43:52
    Od: "=>Janek<=" <f...@i...pl>

    "Piotr" <p...@p...gazeta.pl> wrote in message
    > Jaki jest czas przesłania listu z Polski do USA? Zastanawiam się kiedy
    > wysłać aby zgłoszenie wizowe zmieściło się w dopuszczalnym terminie.
    >
    > pozdrawiam
    > Piotr

    Na poczcie powiedzieli, że priorytetowy idzie do 6 dni.

  • 19. Data: 2002-09-12 06:54:56
    Od: eReS <s...@n...address.com>

    ma byc zwykly
    --