PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak dalej kształcić sie po studiach??

  • 11. Data: 2005-07-26 21:54:19
    Temat: DOKTORAT
    Od: "majkel" <m...@o...pl>

    Bardzo latwo zrobic.........

  • 12. Data: 2005-07-27 06:23:43
    Temat: Re: DOKTORAT
    Od: "Parasol" <p...@p...wycinasz.onet.pl>

    Kurde.

    Wlasnie, doktorat. Sam mam inzyniera i nie chce sie pchac w magazyniera bo
    mi szkoda kasy. Zeby robic doktorat trzeba wczesniej miec magistra prawda
    ???

  • 13. Data: 2005-07-27 06:28:07
    Od: Rjak <r...@o...pl>

    w <news:dc799a$buh$1@news.onet.pl>
    Parasol napisał(a):

    > Kurde.
    >
    > Wlasnie, doktorat. Sam mam inzyniera i nie chce sie pchac w
    > magazyniera bo mi szkoda kasy. Zeby robic doktorat trzeba
    > wczesniej miec magistra prawda ???

    Teoretycznie tak. Zalezy od kraju. Mozna tez robic laczona opcje w krajach gdzie
    nie mozna bezposrednio - w czasie doktoratu wytworzyc tez magistra.

  • 14. Data: 2005-07-27 16:07:14
    Temat: Re: Jak dalej kształcić sie po studiach??
    Od: "Forest" <g...@w...pl>

    ja jestem w tej samej sytuacji co autor wypowiedzi - no prawie w tej samej -
    jestem po ekonomii, też uważam że na dzisiejszym rynku pracy trzeba cały czas
    się dokształcać i myślę że autor artykułu podobnie jak ja - wie "mniej więcej" -
    czyli nie do końca, co chce dalej robić, na czym skoncentrować, ale zbiera
    informacje - od znajomych, ze środków maskowego przekazu ( np. internet - czyli
    ta lista), aby wybór był jeszcze lepszy, aby na podstawie np. waszych
    wypowiedzi wpaść na jeszcze lepszy pomysł