PracaGrupypl.praca.dyskusje › DOC czy PDF

  • 11. Data: 2003-08-25 10:41:19
    Temat: Re: polecam rtf lub doc
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    Kamil <b...@g...pl> napisał(a):

    > Jako pracownik HR, polcam zeby zawsze wyylac w formie zalacznikow RTF lub
    > doc.

    Bo z innymi moi koledzy po fachu sobie nie radzą...

    pzdr
    konlin

  • 12. Data: 2003-08-25 12:25:21
    Temat: Re: DOC czy PDF
    Od: "Daniel Biernacki" <t...@w...pl>

    > Tak na marginesie, jakim popularnym programem sie tworzy PDF-y?
    >
    > Mozesz nawet w wordzie to zrobic - trzeba sciagnac latke z netu i po
    krzyku ;-)

  • 13. Data: 2003-08-25 13:25:51
    Od: "Przemek" <g...@p...onet.pl>

    > Tak na marginesie, jakim popularnym programem sie tworzy PDF-y?

    ps2pdf (ps2pdfwr) - za darmo, nie wiem czy jest pod windows, ale na
    linuksa smiga jak cholera.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 14. Data: 2003-08-25 13:30:24
    Od: "Przemek" <g...@p...onet.pl>

    A.B. wrote:
    > Użytkownik "Krzysztof Krasoń" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Tak na marginesie, jakim popularnym programem sie tworzy PDF-y?

    możesz także online www.ps2pdf.com, proponuję zainstalować
    w tym celu drukarkę postscriptową kolorową (np. HP Color LaserJet 8500PS),
    nim wydrukować do pliku ps i konwertować przez stronę

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 15. Data: 2003-08-25 13:45:55
    Od: "MJ23" <e...@w...pl>

    Użytkownik "Kamil" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Jako pracownik HR, polcam zeby zawsze wyylac w formie zalacznikow RTF lub
    > doc.

    To tylko swiadczy o braku profesjonalizmu ze strony firmy zajmujacej sie HR.
    PDF to standard miedzynarodowy i w zadnej szanujacej sie firmie nie powinno
    sie miec klopotow z jego odczytem.

  • 16. Data: 2003-08-25 18:26:01
    Od: "TomS" <n...@p...onet.pl>

    OpenOffice ma bardzo dobry konwerter pliku na pdf

  • 17. Data: 2003-08-25 20:28:41
    Od: Krzysztof Krasoń <k...@...pl>

    W artykule <bicl6f$88d$1@atlantis.news.tpi.pl> A.B. napisał(a):
    > Tak na marginesie, jakim popularnym programem sie tworzy PDF-y?

    pdflatex - bezpośrednio
    latex + (dvipdf lub dvips + ps2pdf) - troche na około :)

    I tak, jest latex pod windowsa, tylko że dla osób przyzwyczajonych do
    Worda to jest pewnie nie do strawienia :)

    A jak z Worda produkować to już pisali, m.in. chyba podczas instalacji
    Acrobata jest instalowany sterownik drukarki PDFWriter, czy jakoś tak.

    --
    Krzysztof Krasoń