PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy wysyłać ofertę drugi raz?

  • 1. Data: 2002-07-18 08:48:37
    Temat: Czy wysyłać ofertę drugi raz?
    Od: "Jorgus Angolus" <n...@n...com>

    Mam taki dylemat. Wysłałem cv i list w odpowiedzi na oferte zamieszczoną w
    gazecie wyborczej.
    Ogloszenie ukazalo sie 2 miesiace temu i nie ma odzewu na moj list.
    OK. Moga mnie zwyczajnie nie chciec - rozumie.

    Wczoraj przegladalem natomiast oferty w internecie i ta sama firma HR
    oglasza sie z ta sama oferta,
    tyle, ze nazwa stanowiska zmienila sie z manager xxx, na specjalista xxx - a
    w tresci pisze sie o tym,
    ze w perspektywie x lat bedzie to manager xxx.

    Zastanawiam sie, czy jest sens wysylac swoje papiery jeszcze raz. Skoro nie
    maja kandydta wlasciwego,
    a moje papiery bycmoze juz dawno przeszly proces mielenia w niszczarce, to
    moze warto wyslac je jeszcze raz.

    Co o tym sadzicie?

    Dodam, ze nie chodzi o pierwsza prace, mam kilka lat doswiadczenia dokladnie
    w zagadnieniach,
    do ktorych szukany jest specjalista i to w tym samym sektorze przemysłu.

    Dziękuje za wszelkie odpowiedzi.
    Jorg.

  • 2. Data: 2002-07-18 09:18:15
    Temat: Re: Czy wysyłać ofertę drugi raz?
    Od: jerzu <n...@j...one.pl>

    On Thu, 18 Jul 2002 10:48:37 +0200, "Jorgus Angolus"
    <n...@n...com> wrote:

> [...]
    >maja kandydta wlasciwego,
    >a moje papiery bycmoze juz dawno przeszly proces mielenia w niszczarce, to

    Wyślij. Ja kiedyś wysłalem drugi raz i zostałem zaproszony na rozmowę.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 3. Data: 2002-07-18 09:53:43
    Od: "Jacek" <g...@p...onet.pl>

    > Wyślij. Ja kiedyś wysłalem drugi raz i zostałem zaproszony na rozmowę.

    Ja tez bym sie nie przejmowal i wyslalbym po raz drugi. Baby w HRach rzadko
    pamietaja kto i na co wysylal aplikacje. Z reguly aplikacja niewykorzysta\ne
    ida do okraglego segregatora albo do niszczarki. Naprawde rzadko sie zdarza,
    aby ktos archiwizowal i siegal po aplikacje wysylane pol czy rok temu... Tak
    robia tylko jednostkowe firmy.

    pzdr i zycze powodzenia

    jacek/wafka

  • 4. Data: 2002-07-18 10:13:34
    Od: "Jorgus Angolus" <n...@n...com>

    Dzieki za sugestie.
    Tak chcialem zrobic, ale naszly mnie watpliwosci.

    Jorg.

  • 5. Data: 2002-07-18 11:16:01
    Od: "Marchewka" <i...@w...pl>

    Użytkownik "jerzu" <n...@j...one.pl>
    > Wyślij. Ja kiedyś wysłalem drugi raz i zostałem zaproszony na rozmowę.

    Tez uwazam, ze powinienes jeszcze raz wyslac. W koncu nic nie tracisz :)
    Powodzenia :)
    M.

  • 6. Data: 2002-07-18 14:10:56
    Od: Pawel Rutkowski <r...@N...rsc.pl>

    > Tez uwazam, ze powinienes jeszcze raz wyslac. W koncu nic nie tracisz :)

    Ja bym sie zdenerwowal jakby mi los wyslal jeszcze raz to samo CV :)

    --
    Pawel Rutkowski Centauri RSC
    +48 22 853 0 444 http://www.rsc.pl

  • 7. Data: 2002-07-18 14:37:15
    Od: "Jacek" <g...@p...onet.pl>

    > Ja bym sie zdenerwowal jakby mi los wyslal jeszcze raz to samo CV :)

    z Pana slow wynika ze dlugo Pan pamieta cv... moze lepiej zaprzatac sobie
    glowe innymi sprawami? Albo prowadzi Pan baze danych cv ktore Pan dostaje,
    siedzi paniena i wklepuje je w baze danych a potem ktos nad tym siedzi i to
    analizuje... czy przypadkiem ktos laskawie nie pragnie aplikowac sie 2 razy
    do Pana pracy?

    Czy wg. Pana kazde cv jest zawsze takie samo niewazne ze np. po roku moze
    sie zmienic? Ot np. ktos moze sie uczyc, doksztalcac i doskonalic... ja np.
    rok temu nie znalem html'a ani javy, a teraz juz znam... tzn. bylbym do
    konca zycia skonczony u Pana jako potencjalny kandydat? cos tak jak nieudana
    randka - zero szans na drugie spotkanie? nawet po liftingu i kuracji
    odchudzajacej? hehehhe

    czym objawia sie pana zdenerwowanie? to straszne.... czy istnieje jakas
    karencja, ze cv mozna wyslac jeszcze raz po pol roku? moze po roku czasu
    aby Pan sie nie zdenerwowal?

    mimo wszystko - prosze przyjac wyrazy wspolczucia

    jacek/wawa

  • 8. Data: 2002-07-18 15:11:49
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

> [...]
    > aby ktos archiwizowal i siegal po aplikacje wysylane pol czy rok temu... Tak

    no to WGK Audyt Personalny jest jedna z tych jednostkowych.
    Zalatwil mi prace ze 6 lat temu a potem po jakichs 2 latach
    mila "Baba z HRow" zadzwonila spytac, czy przypadkiem nie szukam pracy,
    bo maja cos do czego ich zdaniem bym pasowal....

    niestety (?) nie skorzystalem...

    ale na miejscu autora watku slalbym papiery drugi i trzeci raz.
    chyba, ze juz nie ma kasy na znaczki ;-)

    pozdrawiam

    romekk

  • 9. Data: 2002-07-18 16:20:00
    Temat: Re: Czy wysy?a? ofert? drugi raz?
    Od: jerzu <n...@j...one.pl>

    On Thu, 18 Jul 2002 14:10:56 +0000 (UTC), Pawel Rutkowski
    <r...@N...rsc.pl> wrote:

    >Ja bym sie zdenerwowal jakby mi los wyslal jeszcze raz to samo CV :)

    Pamiętasz wszystkie 300 CV które przyszły na ogłoszenie?? Bo ja np
    tyle dostałem w odpowiedzi na ogłoszenie w Wyborczej. Sorki - ale
    naprawde musiałyby być to wybitne cv albo rzucające się w oczy zdjęcie
    żeby zapamiętać.