PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy wysłać list i CV do kilku osób z jednej firmy?

  • 11. Data: 2004-01-06 11:29:53
    Temat: Re: Czy wysłać list i CV do kilku osób z jednej firmy?
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net> napisał(a):

    > No, ja myslę, że jesli chodzi o stanowisko techniczne informatyczne to
    > jak najbardziej przede wszystkim do dyrektora technicznego. Jeśli firma
    > jest zarządzana sensownie to de factowzystkie rozmowy powinny się toczyć
    > z dyrektorem technicznym i od yrektora głównego nawet nie zahaczyć.
    > Ewentualnie może byc jakaś finalna rozmowa z dyrektorem głównym na
    > zasadzie "właściwie już go zatrudniamy, ale jeszcze niech będzie
    > ostatnie spotkanie z dyrektorem głównym".

    Wszystko zależy od firmy. W tych z którymi ja się spotkałem (zarówno duże jak
    i małe) było tak że dyrektor/kierownik techniczny odpowiedzialny był raczej za
    infrastrukturę a nie za, ogólnie mówiąc, dział technologii. W jednej z takich
    małych wszelkie decyzje o zatrudnieniu podejmował nie prezes (będący
    jednocześnie właścicielem), nie prokurent ale ktoś na kształt pracownika
    administracyjnego skupiającego w jednym ręku właśnie kadry (zatrudnienia,
    urlopy), kontakty z kontrahentami (w ograniczonym zakresie) itp.

    > Przecież Trix bedzie bezpośrednim podwładnym własnie dyrektora technicznego,
    > nie ?

    Jeśli tak to oczywiście należało uderzyć do niego.

    pzdr
    konlin