PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy warto...

  • 1. Data: 2003-10-06 17:48:43
    Temat: Czy warto...
    Od: "OGG" <g...@p...onet.pl>

    Witam

    Potzrebuje gotwoki, a zatem pracy... poniewaz studiuje dzinnie jestem
    dosc ograniczony i trudno znalezc prace - a jak jest to trzeba tyrac cale
    dnie i za
    grosze co sie nie kalkuluje...
    Pytanie jest nastepujace - czy warto zgłoscić sie do agencji modeli i
    modelek jako model??
    Jakie sa warunki pracy, jakie stawki - i jaka dyspozycyjnosc wymagana?? Moze
    jakie sinne uwagi czy doswiadzcenia ktos posiada??

    Pozdrawiam

    /OGG

  • 2. Data: 2003-10-06 19:34:12
    Temat: Re: Czy warto...
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "OGG" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Moze
    > jakie sinne uwagi czy doswiadzcenia ktos posiada??

    Na przyszłość zatytułuj post np "agencja modeli", najprawdopodobniej
    przeczyta go wiecej ludzi co są w temacie i nie zmylisz ich tak jak mnie
    zmyliłeś, a ja jestem zielony w temacie. Temat "czy warto..." jest bardzo
    ogólny...
    Pozd Sławek