PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy umowa o dzielo dla magazyniera?

  • 1. Data: 2006-01-20 11:30:26
    Temat: Czy umowa o dzielo dla magazyniera?
    Od: "Jarek" <b...@m...pl>

    Witam,

    Chcę zatrudnić emeryta na magazyniera. Mi i pracownikowi zależy na jak
    największym wynagrodzeniu a nie opłatach ZUS. Czy możliwe jest
    zatrudnienie magazyniera (stanowisko może się nazywać "pomocnik
    magazyniera" - obowiązki magazyniera może mieć w zakresie obowiązków np.
    kierownik firmy, a zatrudniona osoba będzie tylko pomagała) na podstawie
    umowy o dzieło? Na jaki okres zawrzeć taką umową? Jaką zrobić przerwę do
    czasu zawarcia kolejnej umowy? I znowu na jaki okres kolejna umowa? Czy
    tak można i jak długo tak można?

    Pozdrawiam, Jarek

  • 2. Data: 2006-01-20 12:35:59
    Temat: Re: Czy umowa o dzielo dla magazyniera?
    Od: "Wojciech Kulesza" <w...@N...org>

    Użytkownik "Jarek" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > umowy o dzieło? Na jaki okres zawrzeć taką umową? Jaką zrobić przerwę do
    > czasu zawarcia kolejnej umowy? I znowu na jaki okres kolejna umowa? Czy

    Że tak się spytam,a jakie dzieło powstanie w wyniku zatrudnienia człowieka w
    magazynie? No chyba, że potraktujesz stos kartonów jako dzieło
    artystyczne-rzeźbę, to i wtedy możesz na upartego 50% kosztów uzyskania
    przychodów wrzucić.

    Pozdrowienia

    Wojtek

  • 3. Data: 2006-01-20 22:13:57
    Od: "Jerzy Kubina" <j...@N...gazeta.pl>

    Jarek <b...@m...pl> napisał(a):

    > Chcę zatrudnić emeryta na magazyniera.

    jaja sobie robisz ?

    > Mi i pracownikowi zależy na jak największym wynagrodzeniu

    zdecydowanie robi sobie jaja

    > Czy możliwe jest zatrudnienie magazyniera

    magazyniera nie, pracownika tak

    > zatrudniona osoba będzie tylko pomagała na podstawie umowy o dzieło?

    pomagala w tworzeniu dziela ?

    > Na jaki okres zawrzeć taką umową?

    Na okres tworzenia dziela

    > Czy tak można i jak długo tak można?

    Jasne ze mozna, tylko ja widze tu pewnien problem. Ja zep...dalam na jego
    emeryture, a Ty okradasz mnie i innych ktorzy placa skladki.
    Jak w tym kraju moze sie cos zmienic, jesli wszyscy kombinuja i panuje
    spoleczne przyzwolenie na takie procedery. Dla mnie to nieuczciwe i
    ludzie "oszczedzajacy" w ten sposob powinni byc karani.

    > Pozdrawiam, Jarek

    Tez pozdrawiam