PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy to dużo? - pierwsza praca

  • 11. Data: 2003-09-09 08:16:01
    Temat: Re: Czy to dużo? - pierwsza praca
    Od: "Aga" <g...@x...wp.pl>

    > Jezeli nie jestes specjalista / geniuszem / nie masz wrodzonego talentu,
    > w sam raz, nawet mozna powiedziec iz b. dobrze. Oczywiscie za jakis
    rok-dwa
    > o ile sie wykarzesz IMHO ta suma powinna wzrosnac o 25-100% (lub nawet
    > kilka krotnie - zalezy jak dobry jestes).

    hahahha najlepsza odpowiedź ze wszystkich!!!
    Dodam od siebie, że 1000 zł. to świetna pensja na 3 miesięcznym okresie
    próbnym, potem powinienieś wynegocjować chociaż 100-300 zł. podwyżki no i
    umowę na czas nieokreślony (pobożne życzenia ale spróbuj, to świadczyć
    będzie o tym, że nie jesteś odporny na wiedzę i nie masz zamiaru "wdrażać
    się" dłużej niż to konieczne....:)
    Co do dalszego rozwoju zawodowego to patrz wyżej....
    Z całego secrca życzę powodzenia!!!
    Aga

  • 12. Data: 2003-09-09 09:16:52
    Od: "Nuori76" <n...@w...pl>

    > Chciałbym zorientować się w sytuacji na rynku pracy i zapytać Was czy
    pensja
    > 1000zł netto dla absolwenta (mgr inż.) na stanowisku wdrożeniowca
    > (zintegrowane systemy zarządzania przedś.) na pełny etat to kwota mała,
    > przeciętna czy wysoka?

    Pracuję w podobej profilem firmie i praktycznie też zacząłem bez żadnego
    doświadczenia i na okresie próbnym (3 miesiace - moja pensja była podobna),
    ale potem - po przedłuzeniu umowy wzrosła o 100%. Kwestią tę miałem już
    umówioną na ostatniej rozmowie kwalif. - przed rozpoczęciem pracy (okres
    próbny 3m. - 1k zł, potem umowa na rok - 2k zł). lokalizacji firmy poza
    Warszawą :)

    pzdr
    PiotrP

  • 13. Data: 2003-09-09 09:42:47
    Od: "WojtekS" <w...@R...wp.pl>

    "tante" <s...@d...no> wrote in message

    > to zalezy dzisiaj sa takie czasy ze lepiej sie wiedzie i wiodlo bedzie
    > studentowi zaocznemu ktory cos konkretnego uczy sie a nie marnuje 70%
    > czasu siedzac na uczelni wbijajac stara nikomu niepotrzeba wiedze. :(

    No chyba ze oczywiscie trafi na osobe rekrutujaca dla ktorej uczelnia cos
    znaczy.
    Czyli wszytskie powazne firmy...

    Wojtek

  • 14. Data: 2003-09-09 10:27:36
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    Kornholio <c...@d...alter.pl> napisał(a):

> [...]
    > 1000zł netto dla absolwenta (mgr inż.) na stanowisku wdrożeniowca
    > (zintegrowane systemy zarządzania przedś.) na pełny etat to kwota mała,

    Nie wiem dokładnie jaka jest sytuacja na Śląsku ale uważam że 1000 zł to
    (śmiesznie) mało. Choć wielu moich znajomych zarabia podobne pieniądze, co
    prawda nie pracują jako integratorzy.

    pzdr
    konlin

  • 15. Data: 2003-09-09 10:33:03
    Od: "Mitch" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Kornholio" <c...@d...alter.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    pensja
    > 1000zł netto dla absolwenta (mgr inż.) na stanowisku wdrożeniowca
    > (zintegrowane systemy zarządzania przedś.) na pełny etat to kwota mała,
    > przeciętna czy wysoka?
    > Wiadomo jak to jest - pierwsza praca, praktyczne doświadczenie w tym
    temacie
    > niewielkie
    > (mimo studiów o zbliżonym kierunku), tak więc na początku i tak przez
    jakiś
    > okres czasu będzie się trzeba sporo uczyć zanim weźnie się udział w
    > poważnych, a tym bardziej samodzielnych wdrożeniach.

    Moja pierwsza praca to było 1200 PLN Brutto oraz codzienne dojazdy autobusem
    45 km w dwie mańki.
    Nie masz zle :-) Powodzenia
    Pozdr
    Michał

  • 16. Data: 2003-09-09 11:00:05
    Od: "girl" <g...@g...pl>

> [...]
    > okres czasu będzie się trzeba sporo uczyć zanim weźnie się udział w
    > poważnych, a tym bardziej samodzielnych wdrożeniach.

    witam,

    pracuje w tym zawodzie i moge smiało napisac że jeśli nie masz żadnego
    doświadczenia to kwota jest OK. Czasami firmy informatyczne przyjmują
    zupełne "nowinki" na tzw. wychowanie i płaca najniższe wynagrodzenie (dla
    tego stanowiska). W tym zawodzie wiedza teoretyczna dotycząca logistyki czy
    finansów to bardzo dobre podstawy do dalszego rozwoju praktycznego, co
    zapewni Ci udział w projektach.
    Jeżeli bedziesz dobrym konsultantem to zaczniesz być cenny dla firmy i wtedy
    Twoje wynagrodzenie zacznie rosnąć.
    Powodzenia

    Basia

  • 17. Data: 2003-09-09 13:23:39
    Od: Wiesław Kierbedź <s...@w...pl>

    Kornholio wrote:

    > Użytkownik "tante" <s...@d...no> napisał w wiadomości

    > Jeżeli wdrażanie SI kojarzy Ci się z podawaniem kawy, to ok - niech i tak
    > będzie :-D

    > Żadne koneksje - to chyba dość oczywiste, że absolwent świeżo po studiach
    > nie ma wielkiego doświadczenia we wdrażaniu zintegrowanych SI ale ma pewną
    > wiedzę, dzięki której będzie mu łatwiej zdobyć doświadczenie...
    1000 zł to skandalicznie mała kwota - do przyjęcia w układzie: przez
    pierwszy miesiąc. Potem, jeśli się nadajesz 100% podwyżki, albo do widzenia
    (jeśli się nie nadajesz). A i tak powinno być więcej.
    --
    Wiesław Kierbedź
    gg 2128870

  • 18. Data: 2003-09-09 13:30:11
    Od: "PawełW" <f...@g...pl>

> [...]
    > okres czasu będzie się trzeba sporo uczyć zanim weźnie się udział w
    > poważnych, a tym bardziej samodzielnych wdrożeniach.

    Jak na początek to ok. A szanse na podwyższenie po jakimś czasie są duże i
    zawodzik ciekawy. Lepiej mało i mieć perspektywy niż więcej a bez
    perspektyw.
    PawełW

  • 19. Data: 2003-09-09 14:10:22
    Od: "Piotrek" <c...@w...pl>

    Użytkownik tante <s...@d...no> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bjiri7$sok$...@n...news.tpi.pl...

> [...]
    > studentowi zaocznemu ktory cos konkretnego uczy sie a nie marnuje 70%
    > czasu siedzac na uczelni wbijajac stara nikomu niepotrzeba wiedze. :(

    Fakt, mamy recesje i tylko powazne i duze firmy inwestuja w potencjal
    ludzki. Dlatego teraz doswiadczenie jest numerem jeden jesli chodzi o
    szukanie pracy. Ale gdy sytuacja sie ustabilizuje firmy zaczna walczyc o
    gruntownie wyksztalconych ludzi bedacych fundamentem dobrze dzialajacej
    firmy. W panstwach o rozwinietej gospodarce rynkowej rodzaj uczelni sie
    konczy odgrywa b. wazna role. Pracodawcy zdbaja o dobrego pracownika -
    inwestuja w wiedze, premiuja dobre wyniki. U nas jest to na etapie wczesnego
    sredniowiecza - zamiast systemu lojalnosciowego panuje bicz -zatrudnia sie
    osoby o byle jakich kwalifikacjach, za male pieniadze i caly czas straszy
    wyrzucenieniem z pracy. Tyle ze taki pracownik pracuje znacznie mniej
    wydajniej, przynoszac mniejsze zyski.

  • 20. Data: 2003-09-09 18:33:04
    Od: "ceglak" <c...@p...wytnij_to.onet.pl>

    Do wszystkich co twierdza, ze mu smiesznie malo zaproponowali. Smiesznie
    malo to dostaja stazysci w programie pierwsza praca i wykonuja do tego
    glupia robote, czesto malo zwiazana z kierunkiem studiow. Takze na poczatek
    nie ma co nazekac !

    ceglak