PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to dużo? - pierwsza praca

  • 1. Data: 2003-09-08 19:19:18
    Temat: Czy to dużo? - pierwsza praca
    Od: "Kornholio" <c...@d...alter.pl>

    Chciałbym zorientować się w sytuacji na rynku pracy i zapytać Was czy pensja
    1000zł netto dla absolwenta (mgr inż.) na stanowisku wdrożeniowca
    (zintegrowane systemy zarządzania przedś.) na pełny etat to kwota mała,
    przeciętna czy wysoka?
    Wiadomo jak to jest - pierwsza praca, praktyczne doświadczenie w tym temacie
    niewielkie
    (mimo studiów o zbliżonym kierunku), tak więc na początku i tak przez jakiś
    okres czasu będzie się trzeba sporo uczyć zanim weźnie się udział w
    poważnych, a tym bardziej samodzielnych wdrożeniach.
    Co myślicie o tej kwocie?

  • 2. Data: 2003-09-08 19:28:54
    Temat: Re: Czy to dużo? - pierwsza praca
    Od: "przemo77" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Kornholio" <c...@d...alter.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > okres czasu będzie się trzeba sporo uczyć zanim weźnie się udział w
    > poważnych, a tym bardziej samodzielnych wdrożeniach.

    chcialbym miec taka robote.

  • 3. Data: 2003-09-08 19:51:00
    Od: tante <s...@d...no>

    Użytkownik Kornholio napisał:

> [...]
    > okres czasu będzie się trzeba sporo uczyć zanim weźnie się udział w
    > poważnych, a tym bardziej samodzielnych wdrożeniach.

    a to zalezy co ty tam robisz/bedzisz robil
    jak podajesz kawe to ok

    ogolnie zakladam ze dalej mieszkasz z rodzicami wiec masz gdzie spac i
    co jesc zona nie smuci dzieci nie krzycza wiec 1000 cie zadowala ale
    szczerze 1k to malo. Pogadaj z innymi pracownikami jaki maja staz i ile
    wycigaja to sie dowiesz co cie czeka

    ogolnie wogole sie dziwie ze zatrudnili cie na tym stanowisku skoro nic
    nie wiesz, chyba ze jakies koneksje ...

    pozdro

  • 4. Data: 2003-09-08 20:03:38
    Od: "Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl>

> [...]

    > 1000zł netto dla absolwenta (mgr inż.) na stanowisku wdrożeniowca
    > (zintegrowane systemy zarządzania przedś.) na pełny etat to kwota mała,

    Stosunkowo wysoka. A w niektorych srodowiskach, rowniez magisterskich
    powiedzieliby Ci, ze to bardzo wysoka :(

    Neko

  • 5. Data: 2003-09-08 20:04:25
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kornholio" <c...@d...alter.pl> napisał w wiadomości
    <cut>
    > Co myślicie o tej kwocie?

    Ze nie wstalibysmy za nia z lozka;)
    A tak powaznie, nie za wiele, ale ciekaw jestem w jakim miescie?
    pozdr
    /p

  • 6. Data: 2003-09-08 20:10:45
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    c...@d...alter.pl news:bjiknd$8s6$1@inews.gazeta.pl

> [...]
    > jakiś okres czasu będzie się trzeba sporo uczyć zanim weźnie się
    > udział w poważnych, a tym bardziej samodzielnych wdrożeniach.

    Jezeli nie jestes specjalista / geniuszem / nie masz wrodzonego talentu, to
    w sam raz, nawet mozna powiedziec iz b. dobrze. Oczywiscie za jakis rok-dwa
    o ile sie wykarzesz IMHO ta suma powinna wzrosnac o 25-100% (lub nawet
    kilka krotnie - zalezy jak dobry jestes).

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 7. Data: 2003-09-08 20:38:02
    Od: "Kornholio" <c...@d...alter.pl>

    Użytkownik "tante" <s...@d...no> napisał w wiadomości

    > a to zalezy co ty tam robisz/bedzisz robil
    > jak podajesz kawe to ok

    Jeżeli wdrażanie SI kojarzy Ci się z podawaniem kawy, to ok - niech i tak
    będzie :-D

    > ogolnie wogole sie dziwie ze zatrudnili cie na tym stanowisku skoro nic
    > nie wiesz, chyba ze jakies koneksje ...

    Żadne koneksje - to chyba dość oczywiste, że absolwent świeżo po studiach
    nie ma wielkiego doświadczenia we wdrażaniu zintegrowanych SI ale ma pewną
    wiedzę, dzięki której będzie mu łatwiej zdobyć doświadczenie...

  • 8. Data: 2003-09-08 20:38:28
    Od: "Kornholio" <c...@d...alter.pl>

    Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ze nie wstalibysmy za nia z lozka;)
    > A tak powaznie, nie za wiele, ale ciekaw jestem w jakim miescie?

    Śląsk

  • 9. Data: 2003-09-08 21:19:01
    Od: tante <s...@d...no>

    > Żadne koneksje - to chyba dość oczywiste, że absolwent świeżo po studiach
    > nie ma wielkiego doświadczenia we wdrażaniu zintegrowanych SI ale ma pewną
    > wiedzę, dzięki której będzie mu łatwiej zdobyć doświadczenie...

    to zalezy dzisiaj sa takie czasy ze lepiej sie wiedzie i wiodlo bedzie
    studentowi zaocznemu ktory cos konkretnego uczy sie a nie marnuje 70%
    czasu siedzac na uczelni wbijajac stara nikomu niepotrzeba wiedze. :(

    pozdro

  • 10. Data: 2003-09-09 07:57:41
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości