PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy są na grupie informatycy z Krakowa?

  • 1. Data: 2002-02-19 23:32:06
    Temat: Czy są na grupie informatycy z Krakowa?
    Od: "Rad" <l...@a...spam>

    Stało się to Mon, 18 Feb 2002 16:25:26 +0100, gdy "Wojtek"
    <w...@p...onet.pl> napisał:

    >Interesuje mnie praca w Norwegii na platformie wiertniczej.
    [...]
    >Posiadam wykształcenie średnie, obecnie jestem słuchaczem III roku ekonomii
    >na Uniwersytecie Rzeszowskim.

    Co do tych platform to radziłbym Marksa powtórzyć, szczególnie teorię
    wartości dodatkowej.

    pzdr
    Robert

  • 2. Data: 2002-02-20 16:15:46
    Temat: Re: Czy są na grupie informatycy z Krakowa?
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    Użytkownik "Janusz D" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Poszukuję kodeksu pracy z 1992 roku. Czy isnieje gdzieś w necie?
    >
    > Pozdrawiam
    > Janusz

    Mam taki egzemplarz, ale nie do oddania.
    Służę pomocą jeśli chodzi o pytania dot.KP.
    ZJM

  • 3. Data: 2002-02-20 19:07:15
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

    "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    [...]
    > Jako np. programista systemów księgowych/finansowych/bankowych. Ale sama
    wiedza
    > ekonomiczna nie wystarczy, trzeba być dobrym programistą.

    Albo np. wdrożeniowiec takich systemów lub konsultant.
    Jak trafisz na dobrą firmę, to może być niezła fucha.
    A nie jest przy tym wymagane bycie mistrzem świata w programowaniu,
    za to szeroka wiedza z zakresu biznesu sensu stricto.

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    GG: 26418