PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy są jeszcze oferty pracy na pół etatu??

  • 1. Data: 2005-09-06 15:17:03
    Temat: Czy są jeszcze oferty pracy na pół etatu??
    Od: "E B" <l...@g...pl>

    Wiam,

    Obecnie pracuję w centrali pewnego dużego Banku na stanowisku asystenckim.
    Szukam pracy na pół etatu dzięki której miałabym ciągłość zatrudnienia a
    jednocześnie tak potrzebny mi czas. Gdzie u diaska można znaleźć takie
    oferty??:) To zupełnie jak jakieś rodzynki czy co?? Jakieś spostrzeżenia??:)

    Pozdrawiam gorąco
    Ewa

  • 2. Data: 2005-09-06 16:21:05
    Temat: Re: Czy są jeszcze oferty pracy na pół etatu??
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 6 Sep 2005 15:17:03 +0000 (UTC), "E B"
    <l...@g...pl> wrote:

    >Szukam pracy na pół etatu dzięki której miałabym ciągłość zatrudnienia a
    >jednocześnie tak potrzebny mi czas. Gdzie u diaska można znaleźć takie
    >oferty??:)
    Pierwsze co kliknalem z przypadku i juz mam taka oferte:
    http://www.usc.gov.pl/pls/public/app.OGL_EO?job=Poka
    z&id_o=40899
    a innych szukaj na http://www.usc.gov.pl/i-096.html

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 3. Data: 2005-09-06 18:10:01
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    Pytanie: Czy są jeszcze oferty pracy na pół etatu??
    Odpowiedź: Wyłącznie. Ale i tak 10-12 godzin dziennie :)

    pozdrawiam
    camel[OT]

  • 4. Data: 2005-09-06 19:11:37
    Od: "E B" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dziękuję:) ale niestety nie moja działka:)
    Będę szukać dalej.