PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy nik już nie potrzebuje pracownika poza IT i MLN

  • 21. Data: 2004-03-07 13:49:27
    Temat: WSPOLCZUCIE, SOLIDARNOSC, SYMPATIA, EMPATIA, WZAJEMNA POMOC !!!
    Od: Longinus <L...@S...gazeta.pl>

    Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net> wrote in
    news:c2airs$cfu$2@nemesis.news.tpi.pl:

    > Robi mi się niedobrze od półanalfabetów, którzy lizneli parę okresleń
    > typu "dobór naturalny" i potem udzielają swoich pierdołowatych porad na
    > newsach. Idź już sobie, przysiądź nad jakąś książką o ewolucji i wróć
    > jak przyswoisz.

    Wlasnie! Ci, ktorzy zetkneli sie z teoriami ewolucji (bo po Darwinie wielu
    badaczy ulepszalo ta teorie) nieco profesjonalnie, to wiedza, ze w ewolucji
    WYZSZE GATUNKI, jak wiekszosc ssakow (np. wilki) lub ptaki, stawiaja na
    WSPOLDZIALANIE w grupie i ewoluuja grupy osbnikow jak np. struktura stada
    raczej niz pojedyncze indywidua - stad u tych WYZSZYCH tak wazne sa takie
    ZDOBYCZE EWOLUCYJNE jak WSPOLCZUCIE, SOLIDARNOSC, SYMPATIA, EMPATIA, WZAJEMNA
    POMOC i wspieranie sie!!!

    Ale widac poprzednik sprzed 2 postow nie zalicza sie (i tego nie chce) do
    gatunkow wyzszych...

    --
    Longinus

  • 22. Data: 2004-03-07 14:01:15
    Od: Seven <7...@N...gazeta.pl>

    Longinus <L...@S...gazeta.pl> wrote in

    > Ale widac poprzednik sprzed 2 postow nie zalicza sie (i tego nie chce)
    > do gatunkow wyzszych...

    No i jeszzce dodam, ze te wartosci zawarte w tytule sa umiejscowione w tych
    obszarach mozgu ssakow, ktore sa ewolucyjnie najmlodsze, czyli sa
    "najnowoczesniejsze" i najbardziej zlozone i delikatne...

    i czesto najszybciej ulegaja ewentualnemu zniszczniu, np. przy wypadkach lub
    wskutek zatrucia, albo na skutek niewyksztalcenia ich w toku wychowania...
    Po swiecie chodzi wileu PSYCHOPATOW u ktorych z jakichs powodow te osrodki w
    mozgu nie dzialaja - albo wrecz nie istnieja !!!

    Takie osobniki zawsze wyrzadzaja najwiecej zla :( i czesto sa kompletnie
    NIEREFORMOWALNE, zawsze gotowe wbic SZTYLET W PLECY !!!

    --------
    7t

  • 23. Data: 2004-03-07 14:38:02
    Temat: Re: Czy nik już nie potrzebuje pracownika poza IT i MLN
    Od: Jerzy Dusk <vesper@USUŃMAJUSKUŁYbci.pl>

    andrzej pisze:
    ____________________________________

    > Wszyscy się przyzwyczaili, że praca musi być i już. Wcale tak nie jest. Masz
    > takie samo prawo mieć prace jak i umrzeć z głodu. Nikt nie odwołał doboru
    > naturalnego.
    O, to chyba masz świadomość sprzed paru epok. Twoje widzenie świata tworzy
    również adekwatne zachowania i postawy.
    Tak samo nauki o agresywnej konkurencji taki właśnie efekt agresji
    wywołują; jest to jakby samosprawdzająca się przepowiednia.

    --

    Jerzy
    7.03.04 15:34:46

  • 24. Data: 2004-03-07 18:31:12
    Od: "andrzej" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Longinus" <L...@S...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości > Wlasnie! Ci, ktorzy zetkneli WSPOLCZUCIE, SOLIDARNOSC,
    SYMPATIA, EMPATIA, WZAJEMNA
    > POMOC i wspieranie sie!!!
    >
    > Ale widac poprzednik sprzed 2 postow nie zalicza sie (i tego nie chce) do
    > gatunkow wyzszych...

    Możliwe, że masz rację, ale ja cały czas nie moge się doczekać od nikogo
    konkretnej pomocy dla osoby, która zaczęła ten wątek.
    Bardzo chętnie zobaczę jak mu (jako te gatunki wyższe oczywiście)
    praktycznie pomagacie w rozwiązaniu jego problemu. Mam nadzieję, że nie
    tylko gadacie.

    andrzej

  • 25. Data: 2004-03-08 17:36:46
    Od: "JL" <jl@[cut]noemail.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Wyliczylem, ze na moim bezrobociu pewien sklep spozywczy kolo mojego domu
    > stracil okolo 6000 zl w skali roku - bo poszukalem znacznie tanszego

    Co oznacza, że sklep "stracił 6000zł"?
    Obrotu, przychodu, marży, zysku?

    Kiedy postawiłem na marżę, to wyszło mi, że kwalifikujesz
    się do księgi rekordów w kategorii najbardziej żarłocznego
    bezrobotnego Europy :->>

    Pozdrawiam

    JL