PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy należy się odprawa

  • 1. Data: 2007-11-06 12:44:01
    Temat: Czy należy się odprawa
    Od: "Jackare" <jacek[kropka]leszczuk@interia_usun_to.pl>

    Pytam w imeiniu kolegi, bo jak się okazało zdania uczonych są podzielone w
    jego sprawie.
    Otrzymał od pracodawcy wypowiedzenie zmieniające. Jako przyczyny zostały
    podane "zmiany reorganizacyjne w spółce".
    Nie przyjął warunków i rozpoczął się 3 miesięczny bieg okresu wypowiedzenia
    który skończy się z ostatnim dniem grudnia 2007.

    Pytanie brzmi czy należy mu się odprawa ? Generalnie ta spółka wypłaca
    odprawy - jest to spółka gminna.
    Wypowiedzenie nastąpiło z przyczyn leżących po stronie pracodawcy.
    Nie ma obowiązku przyjmowania nowych warunków, zwłaszcze że są gorsze.

    Należy się więc odprawa czy nie ?

    moim zdaniem należy się, ale to tylko moje prywatne zdanie.
    --
    Jackare

  • 2. Data: 2007-11-06 13:26:38
    Temat: Re: Czy należy się odprawa
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Jackare pisze:
> [...]
    >
    > Należy się więc odprawa czy nie ?
    >
    > moim zdaniem należy się, ale to tylko moje prywatne zdanie.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Wypowiedzenie-zmieni
    ajace-a-prawo-do-odprawy-1467329.html

    http://prawo-pracy.pl/prawo_do_odprawy_w_razie_wypow
    iedzenia_zmieniajacego-a-96.html

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 3. Data: 2007-11-06 20:47:48
    Temat: Re: Czy nale?y si? odprawa
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

> [...]
    > podane "zmiany reorganizacyjne w spó?ce".
    > Nie przyj?? warunków i rozpocz?? si? 3 miesi?czny bieg okresu
    > wypowiedzenia
    > który sko?czy si? z ostatnim dniem grudnia 2007.
    >
    > Pytanie brzmi czy nale?y mu si? odprawa ? Generalnie ta spó?ka wyp?aca
    > odprawy - jest to spó?ka gminna.
    > Wypowiedzenie nast?pi?o z przyczyn le??cych po stronie pracodawcy.
    > Nie ma obowi?zku przyjmowania nowych warunków, zw?aszcze ?e s? gorsze.
    >
    > Nale?y si? wi?c odprawa czy nie ?
    >
    > moim zdaniem nale?y si?, ale to tylko moje prywatne zdanie.

    jestem swiezo po rozprawie i zdaniem sadu w moim miejscu zamieszkania nalezy
    sie, jak sa znaczne pogorszone warunki (czyli np. nizsza pensja), ja mialem
    reorganizacje, dostalem propozycje pracy w innym dziale za te sama kase i
    prawa do odprawy nie uznano...

  • 4. Data: 2007-11-08 11:14:38
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Tue, 06 Nov 2007 21:47:48 +0100, gardziej wrote:

> [...]
    > reorganizacje, dostalem propozycje pracy w innym dziale za te sama kase i

    swoją drogą fajne rozwiązanie na odprawy dla polityków, po skończonej
    kadencji dostają wszyscy propozycje pracy w innym dziale, robota nie
    gorzej płatna ale na przykład dużo bardziej upierdliwa... :P

    eeeeeehhhhhm chyba się nie wyspałem :/

    --
    futszaK
    0601061867