PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy ktoś to testowował www.programzarobkowy.of.pl/

  • 1. Data: 2003-01-20 12:36:38
    Temat: Czy ktoś to testowował www.programzarobkowy.of.pl/
    Od: "Leszek" <x...@p...onet.pl>

    Czy to jakieś przekręty.Nosem mi idzie na
    słynną pyramide

  • 2. Data: 2003-01-20 12:44:49
    Od: "Maciej Szylke" <m...@w...pl>

    > Czy to jakieś przekręty.

    Ludzie! Nauczcie sie wreszcie, ze za darmo nic nia ma!
    Szczegolnie zadne super-hiper-mega-extra programy zarobkowe,
    ktorych oferta lezy na jakims darmowym serwerze (ale sie
    dorobili, a niech mnie!) i w drugim zdaniu zapewnia, ze
    "NA TYM PROGRAMIE NAPRAWDĘ MOŻNA ZAROBIĆ"
    albo
    "Czytaj proszę uważnie gdyż każde słowo jest prawdą!"

    Czy naprawde tak trudno rozpoznac ewidentny szwindel
    naciagaczy albo ludzi, ktorzy wrobili sie w to jeszcze
    przed Wami?

    Nie rozumiem, doprawdy...

    A jesli masz problem z rozpoznaniem, to
    "TWÓJ JEDNORAZOWY KOSZT TO TYLKO 50 zł",
    wiec sprobuj!