PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy biura pośrednictwa pracy są wiarygodne ?

  • 1. Data: 2002-08-15 17:50:37
    Temat: Czy biura pośrednictwa pracy są wiarygodne ?
    Od: l...@p...onet.pl

    Czy ktoś korzystał z biur pośrednictwa pracy i ją uzyskał ? Odnoszę wrażenie że
    sami prefabrykują ogłoszenia. Np jobpilo nagminnie wysyła oferty pracy gdzie
    jest zaznaczone czarno na białym że "thai nationality only" to chyba szczyt
    przegięcia. Ilu w polsce mieszka tajów ? z B. lindą pewnie kilku.

  • 2. Data: 2002-08-16 10:59:17
    Temat: Re: Czy biura pośrednictwa pracy są wiarygodne ?
    Od: "DGalt" <d...@w...pl>

    <l...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    szczyt
    > przegięcia. Ilu w polsce mieszka tajów ? z B. lindą pewnie kilku.

    Czy aby nie są to ogłoszenia dla Tajek "eksponowane wizualnie" stanowiska???
    Jeśli tak, to domyślam się przyczyny.
    Nie sądziłem jednak, że to aż tak szybko dotarze z USA do Polski....

    I nie mam na myśli prostytucji, striptease, itp. !

    Na pierwszy rzut oka wydaje się to być sposobem obejścia jakichś durnych
    przepisów.

    A, zresztą może się mylę.

    DGalt

  • 3. Data: 2002-08-20 08:35:43