PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy TY masz już swój sklep internetowy INSTALACJA GRATIS

  • 21. Data: 2005-04-26 15:30:19
    Temat: Re: Czy TY masz już swój sklep internetowy INSTALACJA GRATIS
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: www.e-mag.pl [26 Apr 2005 17:23:57 +0200]:

    > Jak na razie nie narzekamy
    > pingi są całkiem dobre

    Nie nie nie nie nie... Ja pytalam konkretnie:

    1. Czy mam racje mowiac, ze:

    "...a mowiac scislej, to do serwerowni w ktorej stoi kilka
    roznych serwerow doprowadzone sa trzy lacza 100Mbps, ktore
    nastepnie sa podzielone w rozny sposob miedzy te serwery."

    2. No to jaka nitke macie konkretnie dla siebie?

    Chyba sie nie wstydzicie odpowiedziec? :)

    Kira

  • 22. Data: 2005-04-26 15:33:28
    Od: "www.e-mag.pl" <k...@o...pl>

> [...]
    >
    > 2. No to jaka nitke macie konkretnie dla siebie?
    >

    > Chyba sie nie wstydzicie odpowiedziec? :)

    w umowie mamy zagwarantowane min 50Mbit

  • 23. Data: 2005-04-26 16:07:27
    Temat: Re: Czy TY masz już swój sklep internetowy INS VEFMQUNKQSBHUkFUSVM
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    k...@o...pl napisał(a):

    > może wejdzmy na www.e-portal.pl

    ERROR 400: Bad Request.
    Fajna stronka. ;)

    > a potem podyskutujemy kto ma lepszy serwer

    To jakaś forma konkursu 'kto ma większego'? ;)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...p

  • 24. Data: 2005-04-26 16:23:26
    Od: "Zenek" <Z...@w...pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > pochwal się swoim

    Zadnego sklepu nie zrobilem, bo sie tym nie zajmuje. Ale znam branze i
    potrafie odroznic profesjonalizm od amatorstwa. Na pewno nie kupilbym
    niczego w sklepie, ktorego wlasciciel nie mial 100zl domene .pl czy com.pl i
    tysiaca na dedykowany sklep. To tak jakbym w normalnym swiecie kupywal cos
    na bazarze od Ukrainca.

  • 25. Data: 2005-04-26 16:32:43
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Wojciech Bańcer [Tue, 26 Apr 2005 18:07:27 +0200]:

    > ERROR 400: Bad Request.
    > Fajna stronka. ;)

    No. Taka akurat na spamerow ;) Jak widac moj antyspam
    dziala takze na ludzi... ;)

    Kira

  • 26. Data: 2005-04-26 17:08:40
    Od: "mhl999 " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    www.e-mag.pl <k...@o...pl> napisał(a):

    > witam domena wykupiona jest na osobę prywatną ponieważ osoba która się tym
    > zajmowała takie dane wpisała
    mozna zrozumiec, ale aby dzialac na jakims przyzwoitym "poziomie" nalezalo
    by je dostosowac do stanu rzeczywistego.

    > Tymczasowo jest wstawiona taka strona jaka jest.
    o mnie jak dla mnie obieram to jako:
    "wszystko jest dzielem przypadku i nie obchodzi nas opinia innych":)

    > Docelowo powstaje portal handlowy oparty na zbiorze sklepów osCommerce
    docelowo takich pomyslow jest cala masa na rynku, dlatego moze lepiej sie
    skupic na "przejmowaniu" mniejszych portali aby cos w koncu z tej waszej
    idei powstalo?
    w przeciwnym wypadku jestescie skazani moim zdaniem na niepowodzenie.

    > Ponieważ cały system rejestracji nie jest jeszcze gotowy sklepy zakładamy
    > ręcznie
    to juz jest malo istotne moim zdaniem jak co wyglada od kuchni.
    mnie jednak zycie nauczylo, ze nawet prowizorka musi byc dobrze; choc nie
    perfekcyjnie; przygotowana.

    > Również ogłoszenie w tej grupie powstało przez przypadek za co przepraszamy
    a co w takim razie nie jest przypadkiem ?

    pozdrawiam
    mhl999

  • 27. Data: 2005-04-26 18:15:03
    Od: "www.e-mag.pl" <k...@o...pl>

    > Re to: Wojciech Bańcer [Tue, 26 Apr 2005 18:07:27 +0200]:

    > No. Taka akurat na spamerow ;) Jak widac moj antyspam
    > dziala takze na ludzi... ;)
    >

    > Kira

    nie schlebiaj sobie za cienki jesteś

  • 28. Data: 2005-04-26 18:22:15
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: www.e-mag.pl [26 Apr 2005 20:15:03 +0200]:

    > nie schlebiaj sobie za cienki jesteś

    Przynajmniej plec rozmowcy rozrozniam...

    Kira (EOT, szkoda czasu)

  • 29. Data: 2005-04-26 18:22:58
    Od: k...@o...pl

> [...]
    >  perfekcyjnie; przygotowana.

    >  a co w takim razie nie jest przypadkiem ?

    Dziękuję za rade wezme se ją do serca

  • 30. Data: 2005-04-26 19:57:56
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 26 Apr 2005 17:26:03 +0200, Kira <c...@e...pl> napisał:

    > Re to: k...@o...pl [26 Apr 2005 17:15:06 +0200]:

    > A wejdzcie. Bladego pojecia nie mam co to za serwer jest.
    > Tak samo jak nie wiem co to sa @NOSPAMgazeta.pl czy inne
    > tego typu ;)
    >

    > Kira

    A to juz jest Twoj blad. Wstawka antyspamowa daje w efekcie istniejaca
    domene i to ze stronami. Kiedys juz o tym wspominalem.
    Jak tam odwrotna strona medalu? ;)

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##