PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czemu pracodawcy tak usilnie "ukrywaja" zarobki przed potencjalnym pracownikiem?

  • 51. Data: 2007-08-13 08:15:06
    Temat: Re: Czemu pracodawcy tak usilnie "ukrywaja" zarobkiprzedpotencjalnym pracownikiem?
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    mvoicem napisał(a):

    > Jeżeli masz jasno sprecyzowane wymagamia, a on spełnia tylko połowę z
    > nich, to dlaczego miałby się czuć oszukany?
    Ludzie są różni a tacy, co mają nastawienie głównie roszczeniowe wcale
    nie są rzadkością.

    Pozdr.
    M.

    --
    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 52. Data: 2007-08-13 09:34:54
    Od: Bart Ogryczak <B...@g...com>

    On 12 ago, 00:18, "Beno" <r...@v...pl> wrote:

    > Jestem pracodawca i chetnie na to odpowiem. Po prostu nie jestem w stanie
    > ocenic, ile bede chcial zaplacil pracownikowi wylacznie na podstawie CV.

    Chyba stawiasz sprawe na glowie, skoro dostosujesz stanowisko do tego
    kto ci sie trafi, zamiast szukac odpowiedniej osoby na scisle
    okreslone stanowisko.

  • 53. Data: 2007-08-13 09:36:36
    Od: Bart Ogryczak <B...@g...com>

    On 12 ago, 23:40, "Beno" <r...@v...pl> wrote:

    > Powiedziec zawsze mozna, obawialbym sie jednak motywacji takiego pracownika do
    > pracy po takim wstepie. Poza tym kandydat moglby sie poczuc oszukany.

    A tak jak teraz, to zaden dobry kandydat do ciebie nawet nie zajrzy.
    Np. ja wszystkie ogloszenia w których wynagrodzenie jest "do
    negocjacji" olewam cieplym parabolicznym.

  • 54. Data: 2007-08-13 14:16:47
    Od: "Beno" <r...@v...pl>

    > Tyle, że informację - jak ktos pracuje bedziesz miec dopiero po okresie
    > probnym, a nie po rozmowie.

    Tym bardziej jest to argument za tym, aby w ogloszeniu nie dawac z gory
    informacji o zarobkach (bo nie wiadomo, co sie trafi). Ale i tak mozna lepiej
    ocenic po rozmowie niz po CV.

  • 55. Data: 2007-08-13 14:40:54
    Od: "Beno" <r...@v...pl>

    > Chyba stawiasz sprawe na glowie, skoro dostosujesz stanowisko do tego
    > kto ci sie trafi, zamiast szukac odpowiedniej osoby na scisle
    > okreslone stanowisko.

    Rekrutacja to sztuka kompromisu. Jakbym przyjmowal jedynie osoby o
    kwalifikacjach perfekcyjnie panujacych do okreslonego stanowiska to rekrutacja
    zajmowalaby mi zdecydowanie za duzo czasu.

  • 56. Data: 2007-08-13 15:02:58
    Od: "Beno" <r...@v...pl>

    > A tak jak teraz, to zaden dobry kandydat do ciebie nawet nie zajrzy.
    > Np. ja wszystkie ogloszenia w których wynagrodzenie jest "do
    > negocjacji" olewam cieplym parabolicznym.

    To olewac musisz calkiem sporo mozliwych miejsc do pracy, bo (zgodnie z
    tytulem niniejszej dyskusji) wiekszosc pracodawcow nie zamieszcza informacji o
    wynagrodzeniu w ogloszeniu.

  • 57. Data: 2007-08-14 07:43:22
    Od: Bart Ogryczak <B...@g...com>

    On 13 ago, 17:02, "Beno" <r...@v...pl> wrote:

    > To olewac musisz calkiem sporo mozliwych miejsc do pracy, bo (zgodnie z
    > tytulem niniejszej dyskusji) wiekszosc pracodawcow nie zamieszcza informacji o
    > wynagrodzeniu w ogloszeniu.

    Na szczescie ja nie szukam pracy w IV RP. Na tzw. zachodzie mniej
    wiecej 80% ogloszen ma podane widelki.

  • 58. Data: 2007-08-16 06:37:27
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 59. Data: 2007-08-16 06:39:31
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Beno pisze:

    > Tym bardziej jest to argument za tym, aby w ogloszeniu nie dawac z gory
    > informacji o zarobkach (bo nie wiadomo, co sie trafi). Ale i tak mozna lepiej
    > ocenic po rozmowie niz po CV.

    Tak, tylko widzisz, jesli nie znam rzedu wielkosci przyszlych pensji, to
    mnie nie interesuje ogloszenie, bo wiem, jak roznie moga firmy placic na
    tym samym stanowisku. A marnowanie czasu na rozmowe, tylko po to by
    dowiedziec sie, ze proponowane kwoty sa smiesznie niskie niepotrzebnie
    pochlania moj cenny czas.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 60. Data: 2007-08-16 06:40:53
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Beno pisze:

    > To olewac musisz calkiem sporo mozliwych miejsc do pracy, bo (zgodnie z
    > tytulem niniejszej dyskusji) wiekszosc pracodawcow nie zamieszcza informacji o
    > wynagrodzeniu w ogloszeniu.

    Ale niektorzy podaja zapraszajac na rozmowe. Inni tego nie robia.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl