PracaGrupypl.praca.dyskusje › Concordia

  • 1. Data: 2004-07-20 11:33:15
    Temat: Concordia
    Od: "tpi" <6...@o...pl>

    Poszukuje informacji o firmie Concordioa chodzi o pracę na farmach w Angli
    czy ktos może zna tą firmę i ewentualnie może coś oniej powiedzieć

  • 2. Data: 2004-07-20 16:11:47
    Temat: Re: Concordia
    Od: Piter <p...@w...pl>

    tpi wrote:

    > Poszukuje informacji o firmie Concordioa chodzi o pracę na farmach w Angli
    > czy ktos może zna tą firmę i ewentualnie może coś oniej powiedzieć

    Concordia to nie firma, tylko taki program wyjazdow na wyspy... :P

  • 3. Data: 2004-07-21 08:47:00
    Od: tom <t...@h...com>

    Dnia Tue, 20 Jul 2004 18:11:47 +0200, Piter <p...@w...pl> napisał:

> [...]

    Z załatwianiem jest niezły cyrk, kumoterstwo i łapówki żeby wyjechac na
    tyle ile się chce i z kim się chce. Jeśli chcesz wyjechać sam i wszystko
    jedno ci gdzie (do jakiej miejscowości) to polecam w innym przypadku daruj
    sobie -cwaniaki a na dodatek burdel tam maja niesamowity - takie są moje
    przeżycia związane z tą organizacją
    Tom

  • 4. Data: 2004-07-21 08:47:42
    Od: tom <t...@h...com>

  • 5. Data: 2004-07-21 08:49:10
    Od: "tom" <tomaszsroka[NOSPAM]@hotmail.com>

  • 6. Data: 2004-07-22 13:38:06
    Od: "marek" <m...@b...com>

    "tpi" <6...@o...pl> wrote in message
    > Poszukuje informacji o firmie Concordioa chodzi o pracę na farmach w Angli
    > czy ktos może zna tą firmę i ewentualnie może coś oniej powiedzieć

    Concordia (firma?) swego czasu (lata 90-te) miala koncesje (z home office?)
    na werbowanie pracownikow z Polski do _legalnych_ robot polowych w wlk
    brytanii. bylo to w czasach, gdy zalatwienie samemu legalnej pracy w UK
    bylo, jesli nie cudem, to prawie-cudem, zatem C. miala duzo chetnych. Ale od
    kilku lat o nich przycichlo... czyzby odrodzili sie w ramach wolnego rynku?

    marek