PracaGrupypl.praca.szukana › Cokolwiek, gdziekolwiek

  • 1. Data: 2005-03-24 14:55:49
    Temat: Cokolwiek, gdziekolwiek
    Od: "Segal" <m...@w...pl>

    Mam 27 lat,skończone technikum samochodowe, po wojsku ( komandos), bez nałogów,
    wysportowany, ambitny, znajomość j. angielskiego ( komunikatywna), j.
    niemieckiego ( więcej niż podstawy), różne zainteresowania. Podejmę jakąkolwiek
    pracę, najchętniej za granicą. tel. 696968060.

  • 2. Data: 2005-04-07 06:36:02
    Temat: Re: Cokolwiek, gdziekolwiek
    Od: AKPA Polska Press <m...@a...pl>

    Segal wrote:
> [...]
    > niemieckiego ( więcej niż podstawy), różne zainteresowania. Podejmę jakąkolwiek
    > pracę, najchętniej za granicą. tel. 696968060.

    Agencja PRASOWO-FOTOGRAFICZNA poszukuje modeli-amatorow,
    ladnych, usmiechnietych dziewczat i przystojnych panow w wieku od 18 do
    38 lat do sesji fotograficznych
    docelowo na okladki do czasopism kolorowych i krzyzowek. Interesują nas
    tylko twarze!!!
    Umowa o dzieło,
    tel.: 22#646-61-61 wew.311
    email: m...@a...pl

    Prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail: m...@a...pl- na ktory
    mozna rowniez
    przesylac swoje zdjecia.

  • 3. Data: 2005-04-10 08:10:59
    Temat: Agent (oo7)
    Od: "Krzysztof" <n...@o...pl>

> [...]
    jakąkolwiek
    > pracę, najchętniej za granicą. tel. 696968060.

    Aktualnie poszukujemy osób, do działu sprzedaży. Oferujemy bezpłatne szkolenia.
    Trening antystresowy. Co do wynagrodzenia ... bardzo atrakcyjne.

  • 4. Data: 2005-04-17 12:57:03
    Od: "netrider" <p...@n...pl>

    Jeżeli posiadasz stały dostęp do netu to nic nie stoi na przeszkodzie aby
    Twój kompek pozararabiał samodzielnie.
    http://www.surfjunky.com/?r=netrider1
    http://4daily.com/?ref=52612
    CV nie potrzebne
    Warto zainteresować się programami partnerskimi, przykładowy poniżej
    http://superpartner.zlotemysli.pl/ksiegaznetu.php
    pozdrawiam