PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo zrobic z takim pracodawca?

  • 11. Data: 2006-01-25 19:25:49
    Temat: Re: Co zrobic z takim pracodawca?
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik the_foe napisał:

    > art 84 KP par.2 nie pozostawia watpliwosci:
    >
    > § 2. Wynagrodzenie za pracę płatne raz w miesiącu wypłaca się z dołu,
    > niezwłocznie po ustaleniu jego pełnej wysokości, nie później jednak niż w
    > ciągu pierwszych 10 dni następnego miesiąca kalendarzowego.
    >

    > art 94.
    > Pracodawca jest obowiązany w szczególności:
    > 5) terminowo i prawidłowo wypłacać wynagrodzenie
    >
    > zeby nie zganial na ksiegowa... ;)

    a co w przypadku, gdy w polowie miesiaca (np 15go) ktos odchodzi z
    pracy? tez ma czekac do 10go nastepnego miesiaca?
    pozdr

  • 12. Data: 2006-01-25 22:00:21
    Od: Łukasz Wawa <l...@t...pl>

    Użytkownik "Jotte" :

    > Tak.

    Ale co "tak"? W pytaniu jest jakaś alternatywa: "A czy B?"
    Nie to, żebym się czepiał ale interesuje mnie odpowiedź na to pytanie a z
    Twojego "tak" nic nie wynika ;)

    Pozdr
    Łukasz

  • 13. Data: 2006-01-26 11:55:17
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:43d7f30e$0$17938$f69f905@mamut2.aster.pl Łukasz Wawa
    <l...@t...pl> pisze:

    > Ale co "tak"? W pytaniu jest jakaś alternatywa: "A czy B?"
    > Nie to, żebym się czepiał ale interesuje mnie odpowiedź na to pytanie a z
    > Twojego "tak" nic nie wynika ;)
    Ano fakt.
    Jeżeli okres niezdolności do pracy (zwolnienie) "pokryje" okres
    wypowiedzenia to stosunek pracy wygaśnie w trakcie tej niezdolności i po
    cudownym odzyskaniu zdrowia ;) do tej pracy już nie będzie trzeba iść.

    Jotte