PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo wybrac.....?

  • 11. Data: 2002-10-15 12:45:14
    Temat: Re: Co wybrac.....?
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

    .....widać było jak górowałem nad facetem (prezesem
    > firmy)...pociły mu się ręce, nie wiedział co mówic.... zwykle tak bywa ale
    > odwrotną stronę..... tak więc troszke mnie to dowartościowało :)

    hm, raczej nei dowartosciowywalbym sie cztms tak ulotnym, jak poczucie
    wyzszosci nad prezesem firmy do ktorej aplikujesz.
    Czyzbys byl az takim "bystrzakiem" a jednoczesnie wytrawnym psychologiem ?
    Jezeli tak, to moze sam pomysl o zalozeniu firmy i efektywnym spozytkowaniu
    tych zdolnosci.
    Byc moze przed rozmowa z toba prezes mial rozmowe z US (i dlatego spocily mu
    sie raczki), albo dowiedzial sie o przegraniu waznego przetargu, albo cos
    jeszcze innego... moze rozmawiajac z Toba myslal o czyms innym ?

    M.

  • 12. Data: 2002-10-16 06:50:33
    Od: "Krzysiek.m" <k...@g...pl>

> [...]
    > sie raczki), albo dowiedzial sie o przegraniu waznego przetargu, albo cos
    > jeszcze innego... moze rozmawiajac z Toba myslal o czyms innym ?

    Czasem po prostu potrafię na wszystko spojrzeć z innej strony, z innej
    perspektywy, nie zamykam swojego umysłu...może dlatego górowałem :))

    pozdr
    Krzysiek