PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co się dzieje z rynkiem pracy...

  • 11. Data: 2003-07-03 23:38:58
    Temat: Re: Co się dzieje z rynkiem pracy...
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Michal Talaga" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:be0qan$5st$1@sunflower.man.poznan.pl...
    > Mial pan szczescie, ostatnie miejsce wolne bylo, zapraszamy.
    > A jakas umowe?
    > Nieeee, po co?
    No fakt, po 3 miesiącach wqrwiłem się i do sądu pracy.

    > Nosz kurwa. Ile mozna?
    > Powininny byc kary wiezienia dla gosci ktorzy zamieszczaja takie
    ogloszenia
    > w gazecie.
    Eeeee mało wiesz, a o numerze komórki gdzie automat mówi "aby uzyskać oferty
    pracy zadzwoń pod
    0-70

    01

    23

    15

    I ciekawe ile osób nie trybi że to 0-700??

    > Ale najbardziej karygodne jest to co oferowala (oferuje) Idea.
    > Serwis sms dla bezrobotnych.
    > Wyslij sms na numer 75XX (5zl za sztuke) i co miesiac bedziesz otrzymywal
    > oferty pracy.
    Żartujesz?

    > (swoja droga skad ma na kom? ;-) )
    No właśnie stać ich na studia, mnie nie. To pewnie nie są tacy biedni :)

    motto
    icq 238159966

  • 12. Data: 2003-07-04 08:20:45
    Od: "Michal Talaga" <m...@i...pl>

    > Eeeee mało wiesz

    juz nie jestem na bierzaco ;-)

    >, a o numerze komórki gdzie automat mówi "aby uzyskać oferty
    > pracy zadzwoń pod
    > 0-70

    ale to jeszcze pamietam

    > Żartujesz?

    niestety nie.

    > No właśnie stać ich na studia, mnie nie. To pewnie nie są tacy biedni :)

    co nie znaczy ze mozna ich okradac

    --
    Michal
    Strategiczny PBEM

  • 13. Data: 2003-07-04 08:25:38
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    > co nie znaczy ze mozna ich okradac
    No też tak myślę.

    motto
    icq 238159966

  • 14. Data: 2003-07-07 22:00:42
    Temat: Re: Re: Co się dzieje z rynkiem pracy...
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Michal Talaga" <m...@i...pl> writes:

    > Sorki, unosze sie mysle o tym naciagactwie.
    > Sam przez to przechodzilem i marnowalem tygodnie dzwoniac do tych debili co
    > takie ogloszenia umieszczaja i nic nie chca powiedziec.
    > Bylem niedoswiadczony. Teraz juz bym wiedzial.
    > Wiem niestety rowniez ze co roku tysiace osob marnuje czas tak samo jak ja
    > kiedys.

    no coz, mozna sie uczyc na bledach cudzych, ale wiekszosc i tak uczy
    sie na swoich.
    naiwni na tym swiecie sa i beda, i dopoki beda naiwni beda i
    naciagacze robiacy na nich pieniadze.

    prawda jest smutna a polega na tym: dopoki znajda sie chetni na takie
    ogloszenia, one beda sie ukazywac.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 15. Data: 2003-07-08 07:18:38
    Od: "Michal Talaga" <m...@i...pl>

    > naiwni na tym swiecie sa i beda

    nie moge sie zgodzic, ze to naiwnosc.
    IMHO to po prostu brak doswiadczenia, brak znajomosci realiow rynku pracy,
    wogle bezrobocie.
    Kazdy sie cieszy, ze w koncu po roku szukania znalazl ta jedyna prace...

    Jasne ze systemy piramidkowe az bija po oczach, ale sa i wszelkiego rodzaju
    praca "w promocji", "praca biurowa" itp.
    Ludzie po liceum po prostu wpadaja i to jest najgorsze.

    > prawda jest smutna a polega na tym: dopoki znajda sie chetni na takie
    > ogloszenia, one beda sie ukazywac.

    a chetni zawsze beda, chyba, zeby na kazdej stronie w gazecie pozaznaczac
    ktore ogloszenia sa trefne.
    Ludzie piszacy te ogloszenia maja lata doswiadczen w zaciemnianiu faktow, a
    absolwent liceum nie nic.

    --
    Michal
    Strategiczny PBEM

  • 16. Data: 2003-07-09 23:27:41
    Od: " marek9993" <m...@N...gazeta.pl>

    SM <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Co się dzieje z rynkiem pracy? Trzeci miesiąc bezskutecznie poszukuję pracy
    > i martwią mnie osiągane (a raczej ich brak) rezultaty.
    To dopiero trzy miesiące poszukiwań.

    > gdzie to opisywane ożywienie gospodarcze???
    Ożywienie gospodarcze jest jak yeti - wszyscy o nim mówią, a nikt go jeszcze
    nie widział.

    Marek