PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co sadzicie o sposobie zarabiania MLM??

  • 11. Data: 2005-03-06 01:25:01
    Temat: Re: Co sadzicie o sposobie zarabiania MLM??
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-03-05, KD <p...@M...pl> wrote:
    > http://www.zarobek-mlm-pieniadze.gsi.pl/kasa.htm#suk
    ces
    Cytat z w/w strony:
    "Banknot 20 złotowy owiń w zamówienie, włóż do koperty i wyślij listem
    poleconym, aby nie trafił w niepowołane ręce gdzieś po drodze."

    Albo tu: http://www.zarobek-mlm-pieniadze.gsi.pl/mlm.htm

    4. Jak zapłacić za Raporty?
    Pieniądze wysyła się pocztą, najlepiej listem poleconym (jest
    najbezpieczniejszy) idzie 3-4dni.Pamietaj aby banknoty zawinąć w coś żeby
    nie były widoczne. Powtarzam- wysyłasz 4 listy każdy do innej osoby
    i każdy wyposażony w 20zł.Oczywiscie na początek zamówić wystarczy raport
    nr 1.

    Jak dla mnie to to nie jest czerwona lampka ostrzegawcza. To jest potężna
    syrena wyjąca na alarm. Przecież istnieją narzędzia przeznaczone specjalnie
    do realizowania płatności: przelew bankowy, wpłata na konto czy przekaz
    pocztowy - że wymienię te dostępne dla większości śmiertelników. Wszystkie
    z nich mają to do siebie, że zostaje po nich jakiś ślad, dokument nadania
    na określoną kwotę. Dlaczego zamiast z nich mam po prostu wkładać pieniądze
    w kopertę?

    O, na to pytanie też jest odpowiedź:

    11. Dlaczego list na nie np. przelew?
    List jest lepszy ze względu na organizację. Wierzcie mi lepiej jest mieć
    przed sobą dokument wraz z czytelnie nakreślonymi danymi niż tłuc się do
    banku i prosić o nieczytelny wykaz w którym nie trudno o pomyłkowo bądź
    niekompletnie wpisane dane. Listy są sprawdzone i tego powinniście się
    trzymać.

    To ja już wolałbym wysłać maila z zamówieniem. Będzie czytelnie.
    A kasę przy użyciu narzędzi do tego przeznaczonych.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    <Stomil> Szymon: nie zachowuj sie jak uzytkownik.
    <Szymon> Alex: nie zachowuj się jak Bill Gates.

  • 12. Data: 2005-03-06 11:30:41
    Od: Arkadiusz Ryćkowski <c...@n...posiadam>

    Kira napisał(a):
    > Re to: Arian [5 Mar 2005 11:09:11 +0100]:

    > Po pierwsze nie firma, tylko poprzedni naciagniety ktory teraz
    > naciaga Ciebie.

    tutaj poza tym że wszyscy siebie oszukują że coś sprzedają (wątpie żeby
    kupowali jakiś tam raport dla jego treści) to i zapłata za głupotę jest
    mała 20 zł. Znam osoby które wpłaciły coś ok 3000-4000 tys (potem ta
    cena wzrostła do coś ok. 8000) generalnie za nic, potem oczywiście % od
    złapania następnego klienta. Trzeba przyznać że bodziec jest niezwykle
    motywujący i jak już masz swojego klienta to masz "stałe" źródło chyba
    dość niezłego zarobku. IMHO trzeba się liczyć z utratą przyjaciół jak
    zorientują się w co dali się wplątać. "Firma" parę lat temu zakończyła
    działalność w Polsce AFAIK

    P. Arek

  • 13. Data: 2005-03-06 11:50:15
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Artur R. Czechowski [Sun, 6 Mar 2005 01:06:51 +0000 (UTC)]:

    > A przy okazji pytanie do Kiry: na jakich warunkach im to
    > udostępniłaś? Rzecz w tym, że po pewnym czasie wszystkie
    > artykuły z DI trafiają do płatnego archiwum. A dobrze byłoby
    > aby taki tekst był dostępny i zawsze można było podać
    > ludziom linka do niego.

    No wiec jest tak: czesc artykulow nie robi sie platna:
    http://di.com.pl/artykuly/
    niezaleznie od daty.

    I tam docelowo znajdzie sie zarowno
    http://di.com.pl/n/?lp=9107
    jak i:
    http://di.com.pl/n/?lp=9160
    i zapewne kilka innych ktore niedlugo tez sie pojawia.

    Tak ze nie zgina, zmieni sie co najwyzej adres.

    Kira

    --
    /O)\ Przygarnij 2-letnia sunke z Warszawy...!
    \(O/ Szczegoly na www.cyber-girl.net (PopUp)

  • 14. Data: 2005-03-06 13:51:38
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-03-06, Kira <c...@e...pl> wrote:
    > No wiec jest tak: czesc artykulow nie robi sie platna:
    > http://di.com.pl/artykuly/
    > niezaleznie od daty.
    To miłe - nie wiedziałem o tym :)

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    zaoszczędzona benzyna napędza motory tak samo dobrze, jak zaoszczędzony cement
    wiąże zaoszczędzone cegły

  • 15. Data: 2005-03-06 14:55:58
    Od: Karol Lipnicki <a...@m...int.pl>

    Arian wrote:

    > To o czm ja mowie znajduje sie na tej stronie:
    > http://www.zarobek-mlm-pieniadze.gsi.pl/

    Znalazłem tam taki kawałek:
[...]

    Ciekawie - prawda. Nie masz żadnego potwierdzenia wysłania pieniędzy, a to
    co dostaniesz to, to co widzisz na tej stronie.
    MLM to parszywe złodziejstwo. Sam mało się kiedyś w to nie wpakowałem....

    Alpin19

  • 16. Data: 2005-03-06 14:59:39
    Od: Karol Lipnicki <a...@m...int.pl>

    Arkadiusz Ryćkowski wrote:
    > IMHO trzeba się liczyć z utratą przyjaciół jak
    > zorientują się w co dali się wplątać.

    To ja już wolę mieć szczerych i uczciwych przyjaciół, niż topić kasę i
    finansować złodziei. Przyjaciel w razie potrzeby pożyczy mi parę groszy -
    frajer typu MLM tylko orżnie mnie i moich znajomych. Uważam, że wszelki MLM
    typu raporty, dzienniki, oriflame, czy inne avon'y powinny być zakazane...

    Alpin19

  • 17. Data: 2005-03-06 15:17:03
    Od: Jan Kowalski <J...@n...znasz.go>

    > frajer typu MLM tylko orżnie mnie i moich znajomych. Uważam, że
    > wszelki MLM typu raporty, dzienniki, oriflame, czy inne avon'y
    > powinny być zakazane...

    Wprowadzić prohibicję i cenzurę! Zakaz palenia w domach! Zakaz
    wychodzenia po 22.00! Zakaz publicznego obnoszenia się przez łysysch!
    A tobie co jeszcze się nie podoba? Dodamy i zrobimy razem listę
    zakazów, co?
    A tak tylko nawiasem - jest sporo ludzi, dla jakich rozprowadzanie
    kosmetyków z jednej z takich firm stanowi jedyne źródło do przeżycia.
    Znam takich - działalności nie założą, bo zus ich wykończy, pracy nie
    mają (a szukają), prawa do zasiłku dla bezrobotnych też. Te firmy być
    może omijają prawo w jakiś sposób, odstępując od sprawdzenia co się
    dzieje z towarem kupowanym przez ludzi po cenach hurtowych (chyba nie
    maja takiego obowiązku?), ale są jedyną alternatywą poza żebraniem
    dla ludzi "poza prawem" - biednych. A taki, co rozkręci interes i tak
    w końcu zakłada tą działalnośc, stając się legalnym obywatelem RP.
    Dasz tym ludziom jakąś szansę w zamian, jaśli chcesz takiego zakazu?
    Pewnie zasiłki socjalne, co?
    Nie frajer typu MLM cię orżnie, tylko jak się dasz orżnąć na jakiejś
    piramidce podszywającej się pod MLM, to ty będziesz frajer. Jak
    pobrudzisz sobie spodnie, to je pierzesz, czy palisz?

  • 18. Data: 2005-03-09 00:54:06
    Od: "Ewa" <f...@b...pl>

> [...]
    go
    > sprzedajesz przenoszac sie w hierarchi coraz dalej...Mam niby nie duzo do

    http://kasa.kanarka.w.interia.pl/warning_gpt1.htm - 99% firm tego typu kończy
    tak samo (plajtą - oszustwami)

    http://www.getpaiddirectory.com znajduje się tam długa lista programów których
    należy się wystrzegać.
    Poza tym: żadnych przedpłat za raporty, uważaj na sprzedawane przedruki
    istniejących darmoych raportów.Więcej w artykule "jak nie dac sie oszukać" - w
    któryms numerze z ubiegłego tygodnia Interia Biznes.

    Ewa
    Zawsze sprawdzona i aktualna wiedza: http://tinyurl.com/3ponw

  • 19. Data: 2005-03-11 14:07:27
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On 5 Mar 2005 13:10:35 +0100, "Arian" <a...@p...onet.pl> wrote:

    >To o czm ja mowie znajduje sie na tej stronie:
    >http://www.zarobek-mlm-pieniadze.gsi.pl/
    >
    >Jeszcze sie w to nie wciagnelem i chyba dam sobie spokoj..jak to wszystko
    >przekonujaco wyglada...;)

    No, jeśli dla ciebie to wygląda przekonująco, to nie dziwię się sukcesowi
    samoobrony...
    --
    - Maciej Kulawik ----------------