PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo daje zarejestrowanie sie w Urzedzie Pracy?

  • 31. Data: 2002-03-07 13:41:47
    Temat: Re: Co daje zarejestrowanie sie w Urzedzie Pracy?
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

    > A niby dlaczego nie? URZĄD PRACY... Z czym Ci się kojarzy? Ano z mi z
    > poszukiwaniem pracy/pracownika.

    Z oszukiwaniem Panstwa przez Obywateli i odwrotnie.

    Wojtek

  • 32. Data: 2002-03-08 07:42:28
    Od: "SlawekM" <m...@p...onet.pl>

    > A niby dlaczego nie? URZĄD PRACY... Z czym Ci się kojarzy? Ano z mi z
    > poszukiwaniem pracy/pracownika.

    A mnie URZĄD PRACY kojarzy się z dobrze wyżartymi, zadowolonymi i pewnymi
    siebie urzędasami, który MAJĄ PRACĘ W SWYM URZĘDZIE. :))

    pzdr.
    SławekM

  • 33. Data: 2002-03-11 21:30:24
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Oczywiscie nikt nie ma pojecia ile ktos inny na tym stanowisku zarabia, tak?

    Pozdrawiam
    Magdalena Budzynska
    www.szczescie.info