PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ciekawe doświadczenie

  • 1. Data: 2003-08-18 21:09:46
    Temat: Ciekawe doświadczenie
    Od: " Kamila" <e...@N...gazeta.pl>

    "Doświadczenie w kontaktach z ludźmi"

    To jedno w wymagań stawianych potencjalnemu kadydatowi - z ogłoszenia w
    dzisiejszej Wyborczej. Bardzo interesujące :)

  • 2. Data: 2003-08-18 21:14:40
    Temat: Re: Ciekawe doświadczenie
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik " Kamila" <e...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > "Doświadczenie w kontaktach z ludźmi"
    >
    > To jedno w wymagań stawianych potencjalnemu kadydatowi - z ogłoszenia w
    > dzisiejszej Wyborczej. Bardzo interesujące :)

    Bywaja ludzie niesmiali, najlepiej sie czujacy w malym gronie
    wspolpracownikow.
    Sadze, ze to do nich jest to ostrzezenie.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 3. Data: 2003-08-18 22:21:36
    Od: " Kamila" <e...@N...gazeta.pl>

    > Bywaja ludzie niesmiali, najlepiej sie czujacy w malym gronie
    > wspolpracownikow.
    > Sadze, ze to do nich jest to ostrzezenie.

    Owszem, to mieli zapewne na mysli, jednak samo sformułowanie...wybacz nie
    brzmi poważnie.

  • 4. Data: 2003-08-18 22:26:51
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik " Kamila" <e...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości >
    > Owszem, to mieli zapewne na mysli, jednak samo sformułowanie...wybacz nie
    > brzmi poważnie.

    Mnie juz malo rzeczy smieszy.........:)

    --

    http://www.gazeta.pl/usenet/