PracaGrupypl.praca.dyskusje › Centertel - ktoś z Was tam pracuje?

  • 1. Data: 2002-01-15 17:56:56
    Temat: Centertel - ktoś z Was tam pracuje?
    Od: <h...@p...onet.pl>

    Czy ktos (najlepiej pracownik firmy) moze napisac mi na priva swoja opinie o
    atmosferze pracy panujacej w Centertelu, w Warszawie?
    ...najlepiej z dzialow marketingu lub sprzedazy

    Dzieki za opinie! Sie ma.

  • 2. Data: 2002-01-15 19:29:47
    Temat: Re: Centertel - ktos z Was tam pracuje?
    Od: "Coco" <C...@p...onet.pl>

    I ja chętnie poczytam na temat tej firmy. Czy te informacje koniecznie musza być
    słane na priva? Jesli tak, to ja też poproszę...
    ale chyba możnaby rzucić trochę info na forum grupy, grupa przecież po to jest...

    pzdr, Coco

    Użytkownik <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    : Czy ktos (najlepiej pracownik firmy) moze napisac mi na priva swoja opinie o
    : atmosferze pracy panujacej w Centertelu, w Warszawie?
    : ...najlepiej z dzialow marketingu lub sprzedazy
    :
    : Dzieki za opinie! Sie ma.
    :
    : --
    : Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

  • 3. Data: 2002-01-17 14:08:33
    Od: "Gnicha" <a...@m...oltex.net>

    Tak ja rowniez sie podczepiam z identyczna prosba - bardzo mi zalezy na
    informacji , szczegolnie o atmosferze.

    Gnicha

  • 4. Data: 2002-01-18 16:22:24
    Temat: Re: Centertel - ktoś z Was tam pracuje?
    Od: <s...@p...onet.pl>

    > Czy ktos (najlepiej pracownik firmy) moze napisac mi na priva swoja opinie o
    > atmosferze pracy panujacej w Centertelu, w Warszawie?
    > ...najlepiej z dzialow marketingu lub sprzedazy
    > Dzieki za opinie! Sie ma.

    Pracowalem tam w Dziale Informatyki i raczej nie narzekalem - moge nawet
    zaryzykowac twierdzenie, ze byla to najlepsza posada jaka mialem :) Jednak bylo
    to w latach 1997/1998, wiec nic nie moge powiedziec na temat tego, jak jest tam
    teraz...

    Konrad