PracaGrupypl.praca.dyskusjeCash&Candy - proszę o info

  • 1. Data: 2003-11-05 16:13:10
    Temat: Cash&Candy - proszę o info
    Od: "petec" <p...@k...SPAM.chip.pl.INVALID>

    Witam!
    Dostałem zaproszenie na rozmowę rekrutacyjną na stanowisko Przedstawiciel
    Handlowy w firmie "Cash&Candy" (firma z Rudy Śląskiej). Moje pytanko czy
    warto interesować się ich ofertą - w ogłoszeniu było parę sformułowań które
    budzą moje wątpliwości i właśnie zastanawiam się czy ta firma nie jest typem
    eksploatatora kapitalisty u którego wychodzisz na czysto na 400 zł (wymagana
    własna działalność).

    Petec

  • 2. Data: 2003-11-05 17:58:09
    Temat: Re: Cash&Candy - proszę o info
    Od: "Janusz Kesik" <j...@g...WYTNIJ.pl>

    Kiedyś, dość dawno temu spotkałem gościa jeżdzącego dla tej firmy
    przerdzewiałym na wylot FSO Truckiem. Z tego co mówił nie był zachwycony, a
    częstotliwość z jaką ukazują się ogłoszenia z tej firmy jest niepokojąca.

    Pozdrawiam,

    Janusz Kęsik

  • 3. Data: 2003-11-06 08:39:53
    Od: "Wojti" <j...@w...pl>

    Zobacz jak często pojawia sie ogłoszenie?To jest niepokojące.Zaproponują ci
    własna działalność,zapytaja czy masz miejsce do składowania cukierków ok
    30-50m2 podpiszesz weksel na ileś tam złotych i możesz pracować. NIe polecam
    Pozdrawiam
    Kucharz Amator
    Wojti

  • 4. Data: 2003-11-06 08:50:52
    Od: "Lesio5" <I...@w...peel>

    Użytkownik "petec" <p...@k...SPAM.chip.pl.INVALID> napisał w
    wiadomości news:3fa92257$1@news.vogel.pl...
> [...]
    typem
    > eksploatatora kapitalisty u którego wychodzisz na czysto na 400 zł

    Znam osobe, która dolozyla do interesu z ta firma i zuzyla tylko auto.

    --
    Leszek Grelak vel Lesio5
    Winietu jest poPOLdolony

  • 5. Data: 2004-12-06 14:33:55
    Od: "anonim" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > eksploatatora kapitalisty u którego wychodzisz na czysto na 400 zł (wymagana

    ODPOWIADAM!!!!!!
    NALEZY TRZYMAĆ SIĘ OD TEJ FIRMY Z DALEKA.
    Z DALEKA POWTARZAM

    DWIE FORMY ZATRUDNIENIA
    -UMOWA O PRACĘ I 900 ZŁ BRUTTO + PREMIA 5%
    CZYLI PRZY DOBREJ TYRCE I WYGENEROWANIU OBROTÓW NA POZIOMIE ZAROBISZ NA RĘKĘ
    JAKIEŚ 850 ZL.
    -WŁASNA DZIAŁALNOŚĆ, PROWIZJA OD SPRZEDAŻY GOT 19,5 %
    POTRĄCAJĄ ZA SAMOCHÓD 610 ZŁ.
    JAK SIĘ ROZSTANIESZ Z TĄ ZŁODZIEJSKĄ FIRMĄ TO I TAK ZAPŁACISZ
    NP.:
    POZBIERASZ WSZYSTKI TERMINY
    ROZLICZYSZ SIĘ Z KASY I Z TOWARU
    TO ONI I TAK ZROBIĄ TAKI REMANENT ZE WYJDĄ CI BRAKI ZA KTRE ZAPŁACISZ TY,
    MAŁO TEGO TO OPAKOWANIA KTURE SA ZNISZCZONE WEDŁUG NICH TO TY I TAK ZA NIE
    ZAPŁACISZ.
    POMYSLMY...
    PRACUJĄC ZETELNIE MASZ TOWAR NA SAMOCHODZIE TO ON I TAK SIĘ ZNISZCZY BO
    OPAKOWANIA STOJĄ OBOK SIEBIE I SIĘ POOBCIERAJĄ A JAK SĄ OBTARTE TO TY ZA NIE
    ZAPŁACISZ.
    PS:
    PRACOWAŁEM W TEJ FIRMIE.
    PIORĄ MUZGI ZE NA NICH SMARUJĄ W INTERNECIE TYLKO CI NIEUTRZCIWI PRACOWNICY.
    ALE TO JEST FAKT ZERUJĄ NA NAS WSZYSTKICH NAIWNIAKACH.