PracaGrupypl.praca.dyskusje › Carrefour - jak się pracuje

  • 1. Data: 2006-04-08 12:44:08
    Temat: Carrefour - jak się pracuje
    Od: "petec" <p...@s...klub.chip.pl>

    mam mozliwosc przejsc do Carrefoura na stanowisko informatyka, w tej chwili
    pracuje w innej sieci na tymze stanowisku i jest niezle, ale nie do konca
    uregulowana sytuacja (jestem kims a'la czasownik) zmusza mnie do
    zastanowienia sie nad ta oferta. jak tam jest?

  • 2. Data: 2006-04-08 18:57:26
    Temat: Re: Carrefour - jak się pracuje
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "petec" <p...@s...klub.chip.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > uregulowana sytuacja (jestem kims a'la czasownik) zmusza mnie do
    > zastanowienia sie nad ta oferta. jak tam jest?
    Tak rok temu było wynagrodzenie 800-1100 zł na rękę .Szefem informatyki
    jest tzw lider czyli zastępca kierownika. wykształcenie dowolne,
    informatyka po informatyce nie widziałam , albo romanista, elektryk po
    technikum, jakiś inżynier itp
    sprzęt stary, oprogramowanie podobnie. Dużo nadgodzin do odebrania kiedyś.
    Robi się wszystko, atmosfera to już zależy od ludzi,
    więc jak trafisz

  • 3. Data: 2006-04-08 21:58:39
    Temat: Re: Carrefour - jak sie pracuje
    Od: "arti" <a...@m...ru>

    niestety nie umiem Tobie odp. na pytanie - ale moze Ty bedziesz mi
    pomoc - poszukuje do jednej z miedzynarodowych sieci osob z
    doswiadczeniem na kierowniczych stanowiskach - moze znasz kogos?? - sa
    proponowane bardzo atrakcyjne warunki - pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-04-09 16:08:51
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Uzytkownik "arti" <a...@m...ru> napisal w wiadomosci
    ps.com...
    > niestety nie umiem Tobie odp. na pytanie - ale moze Ty bedziesz mi
    > pomoc - poszukuje do jednej z miedzynarodowych sieci osob z

    Daj ogloszenie. Albo zatrudnij lowce glów.