PracaGrupypl.praca.dyskusje › Camp America - sugestie?

  • 1. Data: 2004-12-10 12:44:43
    Temat: Camp America - sugestie?
    Od: "KY3ORR" <k...@p...onet.pl>

    witam!
    cz ktos w Grupowiczow byl juz na Camp America?
    czy to sie oplaca w jakims stopniu?
    jak tam jest na prawde?

    prosze o odpowiedz osoby ktore byly :)

    pozdro4all
    KY3ORR

  • 2. Data: 2004-12-10 12:51:58
    Temat: Re: Camp America - sugestie?
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik KY3ORR napisał:

    > czy to sie oplaca w jakims stopniu?

    Przy obecnym kursie dolara, tylko jezeli za zarobione tam dolary
    przywieziesz np sprzet elektroniczny (jest tanszy w USA niz w UE) i go
    pozniej bedziesz sprzedawac.

    Innymi slowy, nie oplaca sie chyba, ze jestes osoba, ktora starsznie
    chce zobaczyc USA i ewentualnie podszkolic jezyk amerykanski (nie mylic
    z angielskim).
    Ewentualnie jest to szansa, na latwe dostanie wizy, a nastepnie zostanie
    w USA na czarno i zarabianie kasy.

    To samo dotyczy sie imo roznego rodzaju Work&Travel.

    Bardziej juz oplaca sie wyjechac do UK (mniejszy koszt, blizej, zarobek
    wiekszy itp ).

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 3. Data: 2004-12-12 23:59:56
    Od: "majkel" <m...@o...pl>

    Naprawde warto pojechac na Work & Travel. CA jest oki jesli nie jestes
    samodzielny i potrzebujesz mamusi. Tak na prawde to raczej nie zarobisz
    wiele o ile w ogole. W & T daje mozliwosc pracy takze poza oficjalnym
    miejsce. CZytaj wiecej kasy, mozna tez zmienic robote jak sie cos nie
    spodoba. Ja niestety nie bylem na zadnym. Wszystko co wiem to jedynie z
    relacji znajomych. Osobiscie co roku jezdze do Irlandii na Wakacje. W tym po
    8 tygodniech przywiozlem 1500 L. Warto poszukac najpeirw pracy przez neta.

    pozdrawiam

    MAjkel