PracaGrupypl.praca.szukana › CZY pracodawcy tu zagladaja ?

  • 11. Data: 2002-02-05 20:55:17
    Temat: Re: CZY pracodawcy tu zagladaja ?
    Od: "vad" <b...@k...net.pl>

    Użytkownik Maciek <a...@w...com.pl napisa ł:
    > Ależ narzekam przedmiotowo. Konkretnie:
    >
    > 1) Mało tu widzę osób prezentujących poszukiwany przeze
    mnie
    > zakres umiejętności lub możliwości. (ciach...)
    > MK

    Maciek
    A co Ty sądzisz , że ja będę epistoły na swój temat
    wypisywał .
    Piszę krótko bo takich jak ja jest wielu a ci którzy (w
    założeniu) mają to czytać też nadmiarem czasu przeznaczonym
    na to akurat zajęcie nie dysponują .
    Wydaje mnie się , że Ty jako pracodawca możesz dowiedzieć
    się o mnie więcej (jeśli będziesz chciał) pisząc do mnie na
    priv. i dopiero po takich , że tak powiem "konultacjach"
    możesz lub nie , tracić cenny czas na spotkanie z takim
    delikwentem już co kolwiek wiedząc.
    pozdr.vad