PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV - prośba o ocenę

  • 1. Data: 2006-02-14 12:11:35
    Temat: CV - prośba o ocenę
    Od: " Marcin" <m...@N...gazeta.pl>

    Witam wszystkich,

    Prosiłbym szanownych grupowiczów o ocenę mojego CV. Niedługo kończę studia i w
    związku z tym zaczynam rozglądać się za pracą. Nie chciałbym, aby moje CV
    miało błędy związane z jego niewłaściwą konstrukcją. Może o czymś zapomniałem,
    może jakiś informacji jest za dużo? Wszystkie konstruktywne uwagi będą przeze
    mnie bardzo mile widziane. Mam jeszcze pytanie co do zdjęcia w CV: zamieszczać
    czy nie?:)
    Link do CV: http://mszuk.one.pl/CV.pdf

    Dziękuje za poświęcony czas.

  • 2. Data: 2006-02-14 12:22:11
    Temat: Re: CV - prośba o ocenę
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Marcin napisał(a):

    > Dziękuje za poświęcony czas.

    o CV napiszą Ci inni, lepiej ode mnie.
    Ja ze swojej strony zadam Ci pytanie i jesli zechcesz nań odpowiedzieć
    bedzie mi miło.
    Mianowicie, zastanawiam się czesto co tez ludzie maja na mysli piszac,
    "biegla znajomosc Internetu".
    Jak to jest w Twoim przypadku?

    --
    czarny
    ============= www.czarnobiale.pl =============

  • 3. Data: 2006-02-14 12:25:36
    Temat: Re: CV - prośba o ocen
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    " Marcin" <m...@N...gazeta.pl> wrote in

    > Witam wszystkich,

    hej!

    > Prosiłbym szanownych grupowiczów o ocenę mojego CV. Niedługo kończę
    > studia i w związku z tym zaczynam rozglądać się za pracą. Nie
    [...]
    > nie?:) Link do CV: http://mszuk.one.pl/CV.pdf

    nie jestem zadnym autorytetem; jedyne, co bym zmienil to kolejnosc
    doswiadczenia; podobnie jak w wyksztalceniu odwrotnie chrnologicznie;

    mysle, ze wysuniecie szkolenia przed doswiadczenie to dobry pomysl;
    (oczywiscie w Twoim konkretnym wypadku); moze dobrym pomyslem byloby
    napisanie dwoch slow o rodzaju oprogramowania, ktore pisales na
    praktykach w Javie;

    no i oczywiscie z Twojego CV nie wynika, zebys byl szczegolnie mocno
    zainteresowany praca w tematyce zwiazanej z bazami danych; szczegolnie
    ze "dobra znajomosc problematyki hurtowni danych" wrzuciles gdzie na
    samym koncu - no, ale nie mam innego zrodla, ktore by mi podpowiadalo,
    ze chcesz wiazac swoja przyszlosc z praca w tej dziedzinie, wiec moge
    sie tylko domyslac, ze tak jest;

    pzdrv;
    adas;

  • 4. Data: 2006-02-14 19:01:29
    Od: "Boa" <u...@p...onet.pl>

    - jeżeli kurs MS miał numer, to go wpisz,
    - wywal "wakacyjna" z praktyki w 2003 - to info niepotrzebne,
    - popraw nazwę firmy Bit.....,
    - wywal znajomość polskiego - kto nie wpadnie na to, że go znasz?
    - przed nawiasami wstawiaj spacje,
    - w wypunktowaniu umiejętności w każdym ostatnim punkcie postaw kropkę na
    końcu (a nie tylko w administracji i użytkowaniu),
    - wywal niewielka z zainteresowań, bo to wskazuje na to, że tak naprawdę nic
    nie umiesz ;-),
    wywal "sport", zostaw tylko siatkówka i pływanie.

    Pozdrr.,
    Boa.

  • 5. Data: 2006-02-15 06:18:32
    Od: Marek Lubiński <m...@n...spam.wp.pl>

    " Marcin" <m...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > dużo? Wszystkie konstruktywne uwagi będą przeze mnie bardzo mile
    > widziane. Mam jeszcze pytanie co do zdjęcia w CV: zamieszczać czy nie?:)

    ja może dodam coś od siebie odnośnie angielskiego. Ludzie bardzo często
    robią największy błąd pisząc: "Biegła znajomość angielskiego". Bo czy ejsteś
    w stanie porozmawiać na tematy polityczne, gospodarcze, napisać bezbłędne
    wypracowanie na jakiś temat, rozumiesz i płynnie mówisz WSZYSTKO po
    angielsku? Nie sądzę. Dlatego nie ma co takich rzeczy pisać, tylko prawdę -
    znajomość dobra/bardzo dobra. Według mnie w Polsce niewiele osób umie mówić
    biegle po angielsku.

  • 6. Data: 2006-02-23 12:56:24
    Od: AW <g...@p...fm>

    Boa wrote:
    > - wywal znajomość polskiego - kto nie wpadnie na to, że go znasz?

    No chyba nie bardzo go zna. Nie jest poprawnym wpisanie daty urodznia
    "13 maj" :)
    Marcinie, dane ukryte pod prostokatami mozna w prosty sposob odczytac,
    kopiujac je myszka... :)

    A.