PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: CV - jak napisać???

  • 1. Data: 2002-02-13 08:45:50
    Temat: Re: CV - jak napisać???
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl>

    Mam takie pytanie. Moj kuzyn pracuje w firmie. Dostaje regularnie wyplate, w
    kwocie jaka zostala ustalona na rozmowie kwalifikacyjnej - jednakze nie
    podpisal zadnej umowy.
    Czy z tego powodu moga wystapic dla niego jakies komplikacje?
    I czy z tego powodu pracodawca moze miec klopoty z jakimkolwiek urzedem?
    m.

  • 2. Data: 2002-02-13 09:02:50
    Od: "boni & klajd" <b...@w...pl>

    > dzieki , a czy mozesz napisac jakie to bede komplikacje?

    Oj, wiedziałem, że zapytasz... ;)))

    Pracownik:
    * nieopodatkowany dochod = poważne kłopoty z Urzędem Skarbowym, a wystarczy
    tylko donos zawistnego sąsiada albo zazdrosnej ex-dziewczyny
    * brak ubezpieczenia zdrowotnego
    * brak składki na emeryturę
    * brak wszystkich przywilejów pracowniczych
    * brak możliwości udokumentowania faktu, że się pracowało (żaden pracodawca nie
    podpisze się pod stwierdzeniem, że zatrudniał kogoś na czarno)

    Pracodawca:
    * każdy urząd i inspekcja może się przyczepić (a tacy potrafią skutecznie
    doprowadzić firmę do bankructwa)