PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV i list motywacyjny e-mailem

  • 11. Data: 2003-10-25 15:11:33
    Temat: Re: Odp: CV i list motywacyjny e-mailem
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    > Masz dziwne podejscie. Oceniam, ze nie wiecej jak 20% firm moze miec
    > zainstalowanego Acrobata, a nie wiecej jak polowe wogóle wiedziec co to pdf.
    > Totez nie bede sam sobie sztucznie zawezal kregu odbiorców bo sobie sam w
    > noge strzelam.

    Tak, mam dziwne podejście - pewnie dlatego nie mam już potrzeby
    wysyłania komukolwiek swego cv :-)

    Pzdr: Catbert, EHRM

  • 12. Data: 2003-10-25 22:53:44
    Temat: Re: CV i list motywacyjny e-mailem
    Od: Łukasz Matuszewski <l...@p...onet.pl>

    Ja w OpenOffice...

  • 13. Data: 2003-10-25 22:56:13
    Od: "Piotr " <p...@N...gazeta.pl>

    Witam, ja list motywacyjny piszę w treści, a CV w załączniku. Zapisuje je w
    doc, uznałem, że mimo wielu zalet PDF, to w 99,8% biurach jest pakiet
    biurowy, a PDFa każdy nie potrafi odczytać... Niestety.

    > Witam. W jakim programie tworzycie pliki .pdf ?
    > Dzieki.

    A plik PDF najczęsciej się tworzy poprzez program Acrobat Distiller - w
    dowolnym programie tworzysz dokument (tu CV) i drukujesz do Acrobat Distiller
    i wtedy masz już swoje CV w PDF.

    Pio

  • 14. Data: 2003-10-26 19:54:45
    Od: "@d@m" <a...@g...net>

    Użytkownik "Piotr " <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > A plik PDF najczęsciej się tworzy poprzez program Acrobat Distiller - w
    > dowolnym programie tworzysz dokument (tu CV) i drukujesz do Acrobat

    Sciagnalem sobie ten program. Czy moglbys troche jasniej wytlumaczyc mi w
    jakim programie stworzyc plik .pl lub .eps? Co masz na mysli: "drukujesz do
    Acrobat ..... " ?

  • 15. Data: 2003-10-26 21:32:37
    Od: smiechu@WYTNIJ_TO.pointblue.com.pl

    > A plik PDF najczęsciej się tworzy poprzez program Acrobat Distiller - w
    > dowolnym programie tworzysz dokument (tu CV) i drukujesz do Acrobat Distiller
    > i wtedy masz już swoje CV w PDF.
    ...ale rowniez ps2pdf, www.ps2pdf.com , a poza tym niektore programy
    maja wbudowany export do pdf. na przykald OpenOffice i kword.

    marcin

  • 16. Data: 2003-10-27 11:37:13
    Od: Robert Maron <r...@r...net>

    W artykule <bnev2d$ovk$1@inews.gazeta.pl> Piotr napisał(a):

    > A plik PDF najczęsciej się tworzy poprzez program Acrobat Distiller - w
    > dowolnym programie tworzysz dokument (tu CV) i drukujesz do Acrobat Distiller
    > i wtedy masz już swoje CV w PDF.

    AD jest bardzo drogi, ale są serwisy (już ich adresy tu padły) pozwalające
    na konwersję; ponadto rzeczywiście sporo programów umie konwertować
    ps -> pdf

    nieinformatyk powinien sobie zainstalować Open Office

    informatyk pewnie będzie drukował ps (najlepiej sterownikiem Adobe z
    www.adobe.com) i przerabiał na pdf programem ps2pdf z pakietu ghostscipt

    robert
    --
    - Is there more to life than just working?
    - Yes, there's also the complaining about work, the nightly periods of

  • 17. Data: 2003-10-27 13:28:50
    Od: "@d@m" <a...@g...net>

    Użytkownik "Robert Maron" <r...@r...net> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > nieinformatyk powinien sobie zainstalować Open Office
    >
    > informatyk pewnie będzie drukował ps (najlepiej sterownikiem Adobe z

    Tylko, ze ten sterownik nie drukuje do pliku .ps tylko do .prn i przy probie
    konwersji wyskakuje blad :/

  • 18. Data: 2003-10-27 14:00:51
    Od: "@d@m" <a...@g...net>

    napisał(a):
    > [...]
    > >

    > widze, ze nie jestes informatyk; nie dla Ciebie ta rada byla [1]
    >
    > robert
    > [1] informatyk by wiedzial, ze mozna zmienic nazwe pliku :)

    ... , ktora nic nie daje :)

  • 19. Data: 2003-10-27 14:15:31
    Od: Robert Maron <r...@r...net>

  • 20. Data: 2003-10-27 14:52:30
    Od: Robert Maron <r...@r...net>

    W artykule <2...@a...leczna.dialup.inetia.pl> @d@m napisał(a):
    > Użytkownik "Robert Maron" <r...@r...net> napisał w wiadomości

    > ... , ktora nic nie daje :)

    naprawde chcesz o tym dyskutowac?
    na razie piszesz tylko o tym, ze czegos nie umiesz...

    robert