PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV i czy/jak pisać?

  • 1. Data: 2007-04-05 08:30:34
    Temat: CV i czy/jak pisać?
    Od: "Tp" <t...@p...fmWYTNIJ_TO!!!>

    Witam,

    Mam pytanko: czy w CV pisze się takie rzeczy, jak np szkoły/studia, które są
    obecnie w toku?

    Tomasz Pókała

  • 2. Data: 2007-04-05 08:34:46
    Temat: Re: CV i czy/jak pisać?
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Tp porozsypywal nastepujace haczki:
    > Mam pytanko: czy w CV pisze się takie rzeczy, jak np szkoły/studia,
    > które są obecnie w toku?
    Tak
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-04-05 08:34:53
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Tp napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Mam pytanko: czy w CV pisze się takie rzeczy, jak np szkoły/studia,
    > które są obecnie w toku?

    tak

  • 4. Data: 2007-04-23 12:43:03
    Od: "Alex." <a...@w...pl>

    On 5 Kwi, 10:30, "Tp" <t...@p...fmWYTNIJ_TO!!!> wrote:
    > Witam,
    >
    > Mam pytanko: czy w CV pisze się takie rzeczy, jak np szkoły/studia, które są
> [...]

    Zdecydowanie tak. Warto napisać dobre CV, bo to pierwszy krok do
    kontaktu z pracodawcą. Ja korzystałam z poradnika pracuj.pl. Radzę
    przestudiować ten dział - dużo przydatnych informacji
    http://www.pracuj.pl/kariera-cv.htm#top