PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV do oceny

  • 1. Data: 2009-04-09 11:15:19
    Temat: CV do oceny
    Od: Michał Szeląg <m...@s...pl>

    Witam,

    zwracam się do Was szanowni grupowicze z uprzejmą prośbą o uwagi i ew. oraz
    ew. wycenę oczekiwań finansowych:

    http://www.szel.pl/michal_szelag_cv.pdf

    Dziękuję za odpowiedzi.

    Pozdrawiam, M.Sz.

  • 2. Data: 2009-04-09 15:43:03
    Temat: Re: CV do oceny
    Od: jQ <j...@s...pl>

    Dnia czwartek, 9 kwietnia 2009 13:15, człowiek imieniem Michał Szeląg
    <m...@s...pl> zamieścił wiadomość
    <49ddd8ce$0$29476$f69f905@mamut2.aster.pl> o treści:

    > Witam,
    >
    > zwracam się do Was szanowni grupowicze z uprzejmą prośbą o uwagi i ew.
> [...]
    1. Zarówno miejsca pracy, jak i wykształcenie dobrze jest przedstawić w
    porządku chronologicznym-odwrotnym, tzn. od najnowszego do najstarszego
    2. Skoro obecnie pracujesz w WebTradeCenter, napisz coś więcej o tym,
    bo "dorywcze projekty" brzmi troszkę podejrzanie.
    3. Zamiast "1999 - uzyskanie świadectwa dojrzałości" wpisz po prostu, jaką
    szkołę średnią kończyłeś. Generalnie powinno się zamieścić 2 ostatnie
    szkoły, więc jeśli robiłeś podyplomowe studia, to szkołę średnią możesz
    pominąć.
    4. Dobrze przedstawiłeś umiejętności, ale jednej rzeczy mi brakuje - Twojego
    profilu zawodowego. Umiejętności wymieniłeś sporo, ale ciężko zorientować
    się, w czym się czujesz dobry, w jakim kierunku chcesz się rozwijać.
    Matematyka, programowanie, kierowanie projektem - nie sądzę, abyś rozwijał
    się cały czas we wszystkim.
    5. Napisz coś o zrealizowanych projektach. Coś, czym możesz się pochwalić.
    6. Odbyłeś jakieś kursy, szkolenia, masz certyfikaty? Napisz o tym.

    Generalnie jest nieźle. Krótko, zwięźle, ale przede wszystkim brakuje mi
    tego "profilu zawodowego". Umiejętności masz sporo, ale są one
    przedstawione trochę w oderwaniu od siebie.

  • 3. Data: 2009-04-09 17:02:24
    Od: Michał Szeląg <m...@s...pl>

    > Generalnie jest nieźle. Krótko, zwięźle, ale przede wszystkim brakuje mi
    > tego "profilu zawodowego". Umiejętności masz sporo, ale są one
    > przedstawione trochę w oderwaniu od siebie.

    Poprawione, o projektach nie da się krótko i idea jednej strony by odpadła,
    a myślę, że szkoda. Zmieniłem porządek, szkoleń i kursów niestety nie mam.
    Świetny pomysł z tym profilem...
    Aha i dzięki za konstruktywną krytykę, czekam na inne oceny no i na wycenę
    oczekiwań. Zaktualizowane cv pod tym samym adresem.

  • 4. Data: 2009-04-09 17:15:16
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Michał Szeląg wrote:
    > Witam,
    >
    > zwracam się do Was szanowni grupowicze z uprzejmą prośbą o uwagi i ew. oraz
    > ew. wycenę oczekiwań finansowych:

    niektorych moze zdziwic rozdzwiek miedzy przebiegiem kariery, a tym co napisales
    w profilu zawodowym, skoro przeszedles droge od admina do kierownika zespolu,
    do dla niektorych dziwnie moze wygladac chec rozwoju w kierunku pisania aplikacji
    czy integracji systemow

  • 5. Data: 2009-04-09 17:49:44
    Od: Michał Szeląg <m...@s...pl>

    MarcinF wrote:

> [...]
    > kierownika zespolu, do dla niektorych dziwnie moze wygladac chec rozwoju w
    > kierunku pisania aplikacji czy integracji systemow

    Nie przeczytałeś rzetelnie, ale sam fakt, że ty tak to odebrałeś może
    świadczyć, że również inni też to tak odbierają, może tam napisać
    informatyk/webmaster, jeszcze pomyślę, w końcu to była tylko um. o
    dzieło...

  • 6. Data: 2009-04-09 23:28:05
    Od: GregZorbaEmmanuelYork <f...@a...cy_ROT13>

    Michał Szeląg pisze:

    Będę wredny, nie cierpię: TWOICH GŁÓWNYCH OBOWIĄZKÓW, nie używaj zdania
    za często, lepiej wypunktuj, wymień pobieżnie zadania, bo ja myślę że Ty
    miałeś głównie obowiązki a nie dawałeś nic z siebie, po przeczytaniu
    tych kilku linijek do kosza.

    Andrzej

  • 7. Data: 2009-04-10 00:44:37
    Od: Michał Szeląg <m...@s...pl>

    GregZorbaEmmanuelYork wrote:

> [...]
    > za często, lepiej wypunktuj, wymień pobieżnie zadania, bo ja myślę że Ty
    > miałeś głównie obowiązki a nie dawałeś nic z siebie, po przeczytaniu

    Faktycznie może być denerwujące, poprawiłem to.
    http://www.szel.pl/michal_szelag_cv.pdf?123

  • 8. Data: 2009-04-10 04:54:19
    Od: "Bartosz" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Michał Szeląg" <m...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Faktycznie może być denerwujące, poprawiłem to.
    > http://www.szel.pl/michal_szelag_cv.pdf?123

    To ja się dorzucę - przy językach (angielski) po słowie intermediate powinna
    być spacja ;)

  • 9. Data: 2009-04-10 07:08:03
    Od: GregZorbaEmmanuelYork <f...@a...cy_ROT13>

    Michał Szeląg pisze:

    przeczytałem więc od początku

    nie pisze sie w CV że jesteś żonaty

    podajesz za dużo danych osobowych, istnieje ryzyko utraty danych osobowych

    pisząc CV w PL używa się PL, czytający nie koniecznie zna inny język

    aż użyłem tego Twojego konfiguratora, jestem przerażony, zapomniałeś o
    sprawdzaniu ważniej zależnośći, ilość pobieranej mocy przez podzespoły
    nie jest sprawdzana -> nie przychodzisz na rozmowę kwalifikacyjną

    Andrzej

  • 10. Data: 2009-04-10 08:51:29
    Od: Michał Szeląg <m...@s...pl>

> [...]
    > sprawdzaniu ważniej zależnośći, ilość pobieranej mocy przez podzespoły
    > nie jest sprawdzana -> nie przychodzisz na rozmowę kwalifikacyjną

    Znów nie czytałeś uważnie.
    Swoją drogą skąd wiesz, że nie sprawdza? 400W to taka gorsza farelka i
    myślę, że pociągnie te wszystkie bebechy.