PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV czy wypisywać wszystkie miejsca pracy?

  • 1. Data: 2009-07-24 08:19:46
    Temat: CV czy wypisywać wszystkie miejsca pracy?
    Od: "jaxkyx" <j...@g...pl>

    Cześć,

    Mam pytanie, czy w CV wypisywać wszystkie miejsca pracy? Niedawno pracowałem
    przez 2 tygodnie na okresie próbnym. Nie odpowiadała mi ta praca i nie
    przedłużyłem umowy. Czy powinno się ten epizod wpisywać do CV?

    PS
    Mam kumpla który pracował chyba w 40 firmach :-) (praca fizyczna). Z tym że
    on nie pisze CV tylko idzie i pyta czy jest praca.

    Pozdrawiam
    jaxkyX

    4269 (20090723) __________

  • 2. Data: 2009-07-24 08:34:24
    Temat: Re: CV czy wypisywać wszystkie miejsca pracy?
    Od: "Baloo" <n...@o...eu>

    "jaxkyx" <j...@g...pl> napisał

> [...]
    > pracowałem przez 2 tygodnie na okresie próbnym. Nie odpowiadała mi ta
    > praca i nie przedłużyłem umowy. Czy powinno się ten epizod wpisywać do

    Zrobisz jak uważasz. W CV chwalisz się przecież tylko tym, czym chcesz.

  • 3. Data: 2009-07-25 07:24:08
    Od: Agnieszka <g...@g...com>

    On 24 Lip, 10:19, "jaxkyx" <j...@g...pl> wrote:
> [...]
    4269 (20090723) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    Nie pisałabym o tym 2 tygodniowym epizodzie.

    Faktem jest, że w CV możesz pisać to co chcesz, aby druga strona
    wiedziała o Tobie ale przerwy w doświadczeniu zawodowym są
    wychwytywane i to może zainteresować pracodawcę czy rekrutera (może
    oto pytać podczas spotkania).