PracaGrupypl.praca.szukana!!! CIEKAWY PROJEKT ZREALIZUJĘ ZA DARMO !!!

  • 1. Data: 2005-09-12 12:46:48
    Temat: !!! CIEKAWY PROJEKT ZREALIZUJĘ ZA DARMO !!!
    Od: "Tomasz Czarnecki" <b...@p...onet.pl>

    Witam

    Ciekawy projekt zrealizuję za darmo.
    Mało ciekawy bardzo tanio.

    html, css, xml, php, mysql, postgresql, mssql, c++, visual basic, delphi

    przykładowe realizacje: http://www.pircs.com

    pozdrawiam T...@P...COM

  • 2. Data: 2005-09-12 20:01:17
    Temat: Re: !!! CIEKAWY PROJEKT ZREALIZUJĘ ZA DARMO !!!
    Od: Rafał Rodziewicz TeleRED <i...@t...zs.pl>

    Witam, moja żona chce założyć Centrum Matki - Gaja. Będzi eto na
    początku szkoła rodzenia, usługi dotyczące żywienia w ciązu i po
    porodzie, szkoła karmienia piersią, później dołączą metody relaksacyjne,
    itd... Jeżeli Cię to interesuje to daj znać... Wydaje mi się, że projekt
    jest fajny. Zależałoby nam nie tylko na stronie www ale także na liście
    dyskusyjnej...

    Pozdrawiam,
    Rafał Rodziewicz