PracaGrupypl.praca.dyskusje › CHETNIE SIE ZAOPIEKUJE JAKIMŚ SERVEREM ZA DROBNĄ KWOTE !!!

  • 11. Data: 2003-09-22 23:00:49
    Temat: Re: CHETNIE SIE ZAOPIEKUJE JAKIM? SERVEREM ZA DROBN? KWOTE !!!
    Od: "michal wisniewski" <a...@N...gazeta.pl>

    no taaa tak czułem że coś odstawię...
    sorki za podwójnego posta

  • 12. Data: 2003-09-22 23:56:42
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Lenin napisał:

    > A może by tak? Właściwie to nie jest takie nierealne...

    Bo Wy, Lenin, za bardzo kombinujecie. ;) Popatrz na taką Hamerykę -
    związek zawodowy pracowników doków, kamerzystów itp. I wystarczy. ;)

    Flyer
    ogniem i wykonywaniem niewykonalnego. ;)

  • 13. Data: 2003-09-23 09:42:30
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    Flyer <f...@p...gazeta.pl> napisał(a):

    > Bo Wy, Lenin, za bardzo kombinujecie. ;) Popatrz na taką Hamerykę -
    > związek zawodowy pracowników doków, kamerzystów itp. I wystarczy. ;)

    Hehe, kiedyś na mikroekonomii przy omawianiu monopoli, oligopoli itp. gość
    opowiadał jak u Wielkiego Brata związek zawodowy kosiarzy trawy pozwał do sądu
    jakąś firmę czy instytucję za to że wypuszczali kozy na wypas któe przez to
    odbierały im zarobek co ponoć było sprzeczne z jakimś tam prawem czy
    ustaleniami :)) Wszyscy ROTFLowaliśmy dość długo, potem ktoś stwierdził "Ale
    głupi ci rzym^H^Hamerykanie" :)

    pzdr
    konlin

  • 14. Data: 2003-09-23 11:11:57
    Od: "Lenin" <a...@N...gazeta.pl>

    Konrad Inglot <k...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > odbierały im zarobek co ponoć było sprzeczne z jakimś tam prawem czy
    > ustaleniami :)) Wszyscy ROTFLowaliśmy dość długo, potem ktoś stwierdził "Ale

    nono święta racja więc wracam do swojego komputerka, wiedziałem że u
    informatyków to nie przejdzie bo każdy sobie rzepkę skrobie, tylko proszę mi
    potem nie narzekać ze jeden z drugim robi za drobna kwote cos tam.
    Nie pisalem o monopolu prosze towarzystwa tylko o kreacji jakosci bo czy ktos
    sobie wyobraza pojscie do lekarza ktorego wywalili z i zby lekarskiej?
    hm? ni kto by poszedł?

  • 15. Data: 2003-09-23 17:32:47
    Od: Dariusz Sznajder <d...@b...tu.kielce.pl>

    W artykule <bknumg$c9s$1@inews.gazeta.pl>
    Lenin napisał(a):
    > Jedyny prob. to jak taką gildię uruchomić ( czyli powołać jej skład
    > początkowy ). Można np. założyć spory projekt Open Source'owy w którym może
    > wziąć udział każdy, po zakończeniu projektu do gildii wchodzi iluś tam
    > najlepszych.
    Tak się oczywiście nie uda.

    Ale jak znajdziesz 231 pań i panów z Wiejskiej i uchwalą Ci prawo o
    samorządzie informatycznym...
    Egzaminy, składki, obowiązkowe ubezpieczenie od wykrycia dziury,
    obowiązkowa prenumerata "Głosu Komputera"...

    Jest tylko jeden bardzo dorobny problem.
    Dostać się.

    --
    Dariusz Sznajder
    DSZ1-RIPE

  • 16. Data: 2003-09-23 18:21:37
    Od: "Lenin" <a...@N...gazeta.pl>

    > Tak się oczywiście nie uda.
    >
    > Ale jak znajdziesz 231 pań i panów z Wiejskiej i uchwalą Ci prawo o
    > samorządzie informatycznym...

    To jest właśnie ten problem : "jak znajdziesz" powiem tak: mam dosyć
    spychologii i marudzenia babrzcie dalej sami w tym grajdole, przekomarzajcie
    się, narzekajcie ale nic broń boże nie róbcie!

    Ale jakby ktoś tam "znalazł" to wy zaraz, jak w dym... kocham takie podejście
    i ten kraj z jego mieszkańcami po prostu uwielbiam.

    Tak tylko dla teściku napisałem czy ktoś słowo sensowne rzeknie w sprawie i
    zgodnie z przewidywaniami albo nic, albo bełkot, albo narzekania i fatalizm
    jesteście beznadziejni panowie Lepper wam po łbach przejedzie bronami do
    europy a wy mu pożal się boże stronke za pare groszy wyskrobiecie i będziecie
    się cieszyć jak dzieci, że na kolonie dla dzieciaka i fryzjera dla żony
    wystarczyło.
    Albo drugi scenariusz: emigracja i boksik w hali zaraz koło małego koreańca
    albo w sąsiedztwie 4 hindusów i klepiemy na raz-dwa-trzy to co pam Gejts każe.

    Taki los ale na to nie ma lekarstwa chyba że lobotomia zbiorowa :-)

  • 17. Data: 2003-09-23 18:36:55
    Od: "Lenin" <a...@N...gazeta.pl>

    I jeszcze jedno słówko:

    Autor posta MA RACJĘ, że gra wszystkim na nosie, stać go na drobną kwotę to o
    taką prosi i tyle, to jego prawo, a prawem pracodawcy jest go zatrudnić, i
    machnąć ręką na całą resztę nadętych mądrali z marzeniami o karierze.

    On nie psuje żadnego rynku bo tego rynku nie ma i nie będzie no chyba, że
    zaczną płacić za użalanie się nad sobą na UseNecie.

    Ehh szkoda strzępić języka

  • 18. Data: 2003-09-23 19:48:28
    Od: Dariusz Sznajder <d...@b...tu.kielce.pl>

    W artykule <bkq2vh$9td$1@inews.gazeta.pl>
    Lenin napisał(a):
> [...]
    >
    > Ale jakby ktoś tam "znalazł" to wy zaraz, jak w dym... kocham takie podejście
    > i ten kraj z jego mieszkańcami po prostu uwielbiam.
    Widzę, że napisałem za małymi literami.
    Mi się korporacje nie podobają. Nie w takiej formie jak te prawników,
    lekarzy czy budowlańców.
    Więc może mi wytłumaczysz poco mam mianowicie przyczyniać się do ich
    powstawania?

    --
    Dariusz Sznajder
    DSZ1-RIPE

  • 19. Data: 2003-09-23 20:08:33
    Od: "Lenin" <a...@N...gazeta.pl>

    > Widzę, że napisałem za małymi literami.
    Dało się odczytać

    > Mi się korporacje nie podobają. Nie w takiej formie jak te prawników,
    > lekarzy czy budowlańców.
    toteż nie o takich piszę, może też użyłem za małej czcionki

    > Więc może mi wytłumaczysz poco mam mianowicie przyczyniać się do ich
    > powstawania?
    A czy ja cię zmuszam?