-
1. Data: 2002-04-10 10:15:35
Temat: CCNA/MCP - perspektywy pracy
Od: "p_s" <p...@p...gazeta.pl>
Witam,
chcialbym zapytac na ile moze liczyc czlek w Wa-wie posiadajacy w/w cert. i
posiadajacy 2-letnie doswiadczenie w proj. sieci? Bo tak se dumam i dumam,
studia sie koncza za 2 miesiace i nie wiem co robic, moze spadac gdzies do
GB? Maja sporo ogloszen dla CCNA itp.
I jeszcze takie pytanko - jak sie maja moje kwalif. do helpdesku, 1 czy 2
level?
pozdrowienia
p_s
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
2. Data: 2002-04-10 12:03:06
Temat: Re: CCNA/MCP - perspektywy pracy
Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>
Użytkownik "p_s" <p...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:a913c7$qu6$1@news.gazeta.pl...
> Witam,
> chcialbym zapytac na ile moze liczyc czlek w Wa-wie posiadajacy w/w cert.
i
> posiadajacy 2-letnie doswiadczenie w proj. sieci? Bo tak se dumam i dumam,
> studia sie koncza za 2 miesiace i nie wiem co robic, moze spadac gdzies do
> GB? Maja sporo ogloszen dla CCNA itp.
No to jak mozesz, to spadaj do normalnego kraju. A paier szanse w Wawie
zwieksza, ale zalezy na kogo trafisz.
> I jeszcze takie pytanko - jak sie maja moje kwalif. do helpdesku, 1 czy 2
> level?
2
--
p...@o...kosciol.com.pl
Dajcie mi karabin, bede na nim gral
Zrobie tu porzadek, tak jak bede chcial
-----------------------------Londyn'70
-
3. Data: 2002-04-19 16:20:22
Temat: Re: CCNA/MCP - perspektywy pracy
Od: Mariusz Drozdziel <n...@t...net>
clockworkoi <c...@p...onet.pl> wrote:
>> I jeszcze takie pytanko - jak sie maja moje kwalif. do helpdesku, 1 czy 2
>> level?
> 2
Co to jest 'level helpdesku' ?
Pozdrawiam.
--
Mariusz.
== Mariusz Drozdziel <n...@t...net> == 2:482/5...@f...org ==
== NOVA1-RIPE == GPG: 7CE2776F99C2C8F4613F E858D7DD1DA39F779A94 ==
-
4. Data: 2002-04-20 14:03:05
Temat: Re: CCNA/MCP - perspektywy pracy
Od: "Greg Misiorek" <g...@w...att.net>
Helpdesk to zargonowa nazwa na wspieranie uzytkownika.
Poziom pierwszy to odpowiadanie na problemy osob, ktore zupelnie sie nie
znaja na danej aplikacji.
Poziom drugi ma doczynienie z bardziej dlugoterminowymi problemami aplikacji
i moze wnosic wymagania zmiany funkcji.
Na poziomie trzecim, lub nawet czwartym opracowuje sie strategie aplikacji,
jej architekture, czesto nie majac do czynienia z codziennym uzytkowaniem.
Poziomy sa tylko umowne i przecinaja sie w zaleznosci od firmy, aplikacji,
itp.
Grzegorz, MCSD
"Mariusz Drozdziel" <n...@t...net> wrote in message
news:slrn.pl.ac0bk2.cea.nova@szczauka.netwerke.org..
.
> clockworkoi <c...@p...onet.pl> wrote:
>
> >> I jeszcze takie pytanko - jak sie maja moje kwalif. do helpdesku, 1 czy
2
> >> level?
> > 2
>
> Co to jest 'level helpdesku' ?
>
> Pozdrawiam.
> --
> Mariusz.
>
> == Mariusz Drozdziel <n...@t...net> == 2:482/5...@f...org ==
> == NOVA1-RIPE == GPG: 7CE2776F99C2C8F4613F E858D7DD1DA39F779A94 ==
-
5. Data: 2002-04-22 11:24:46
Temat: Re: CCNA/MCP - perspektywy pracy
Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>
Użytkownik "Mariusz Drozdziel" <n...@t...net> napisał w wiadomości
news:slrn.pl.ac0bk2.cea.nova@szczauka.netwerke.org..
.
> clockworkoi <c...@p...onet.pl> wrote:
>
> >> I jeszcze takie pytanko - jak sie maja moje kwalif. do helpdesku, 1 czy
2
> >> level?
> > 2
>
> Co to jest 'level helpdesku' ?
To zalezy od firmy. Normalnie help desk jest pierwsza linia wsparcia
uzytkownika koncowego (ladna nazwa:) co oznacza, ze pani Zosia dzwoni, bo
sie zepsulo (co moze oznaczac doslownie wszystko) Nasza linia wparcia mknie
i sprawdza co nie dziala. Ano nie ma sieci, wiec sprawdza czemu. Ano port
sie zblokowal. Dzwoni wiec do drugiej linii wsparcia (czyli admina, wanowca
czy kogo tam) ktory port odblokuje. W wiekszych firmach (typu np IBM) jest
troche inaczej. Tam pierwsza linia wsparcia jest tzw welcome desk. Czyli
dajmy na to panienka, ktorej mowisz ze ci cos tam padlo, a ona ma cie
przekierowac do drugiej linii (w tym wypadku help desk). Administratorzy
beda wiec trzecia linia wsparcia w tym wypadku.
pozdr
/p
--
p...@o...kosciol.com.pl
Dajcie mi karabin, bede na nim gral
Zrobie tu porzadek, tak jak bede chcial
-----------------------------Londyn'70
-
6. Data: 2002-04-22 22:56:34
Temat: Re: CCNA/MCP - perspektywy pracy
Od: Mariusz Drozdziel <n...@t...net>
Greg Misiorek <g...@w...att.net> wrote:
> Helpdesk to zargonowa nazwa na wspieranie uzytkownika.
Wiem co to jest helpdesk. :)
> Poziomy sa tylko umowne i przecinaja sie w zaleznosci od firmy, aplikacji,
> itp.
Dzięki.
Pozdrawiam.
--
Mariusz.
== Mariusz Drozdziel <n...@t...net> == 2:482/5...@f...org ==
== NOVA1-RIPE == GPG: 7CE2776F99C2C8F4613F E858D7DD1DA39F779A94 ==