PracaGrupypl.praca.dyskusje › Błędy w aplikacjach.

  • 151. Data: 2008-01-21 18:40:09
    Temat: Re: Błędy w aplikacjach.
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    Lukasz 'LCF' Jagiello pisze:

    > Powiem że przyśle w pdf-ie, skoro już się fatyguje dzwonić do mnie po CV
    > to tym bardziej znajdzie sobie Acrobata.

    Aha. A z ciekawości, od ilu lat jesteś zatrudniony i w ilu firmach już
    pracowałeś? (Z tego ile lat na stanowisku 'senior...' albo 'lead...'?)

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    If you do not change your direction, you may end where you are headed.

  • 152. Data: 2008-01-21 18:42:25
    Od: Lukasz 'LCF' Jagiello <L...@...LOVE.SPAM>

    Dnia Mon, 21 Jan 2008 18:40:09 +0000 (UTC), Miros/law L. Baran napisal(a):

    > Aha. A z ciekawości, od ilu lat jesteś zatrudniony i w ilu firmach już
    > pracowałeś? (Z tego ile lat na stanowisku 'senior...' albo 'lead...'?)

    Od 5 lat, a to coś zmienia ?

    --
    *| __ _ ___ __ |*
    *| / / / ___/ __/ Łukasz Jagiełło - lukasz<at>jagiello<dot>org |*

  • 153. Data: 2008-01-21 19:01:57
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    PT Lukasz 'LCF' Jagiello pisze:

    > Od 5 lat, a to coś zmienia ?

    ...i w ilu firmach (z tego ile lat na stanowisku 'senior...' albo
    'lead...')?

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    Celibacy is hereditary.

  • 154. Data: 2008-01-21 19:04:13
    Od: Lukasz 'LCF' Jagiello <L...@...LOVE.SPAM>

    Dnia Mon, 21 Jan 2008 19:01:57 +0000 (UTC), Miros/law L. Baran napisal(a):

    > ...i w ilu firmach (z tego ile lat na stanowisku 'senior...' albo
    > 'lead...')?

    A co to zmienia ? Na podanych stanowiskach conajmniej 3.

    --
    *| __ _ ___ __ |*

  • 155. Data: 2008-01-21 19:16:13
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Any User" <u...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Szanujesz siebie bardziej, niż swojego przyszłego/ewentualnego pracodawcę.
    > To bardzo dobry czynnik filtrowania niepożądanych kandydatów. Wierz mi.

    I bardzo dobrze, niech tak zostanie, normalny człowiek nie będzie się dobrze
    czuł w Twojej bajce.

    e.

  • 156. Data: 2008-01-21 19:18:45
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    PT Lukasz 'LCF' Jagiello pisze:

    > A co to zmienia ? Na podanych stanowiskach conajmniej 3.

    ...i w ilu firmach?

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    Misery loves company, but company does not reciprocate.

  • 157. Data: 2008-01-21 19:23:04
    Od: Lukasz 'LCF' Jagiello <L...@...LOVE.SPAM>

    Dnia Mon, 21 Jan 2008 19:18:45 +0000 (UTC), Miros/law L. Baran napisal(a):

    > ...i w ilu firmach?

    Może jeszcze CV w doc-u podesłać ? ;-p

    --
    *| __ _ ___ __ |*

  • 158. Data: 2008-01-21 20:14:29
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    PT Lukasz 'LCF' Jagiello pisze:

    > Może jeszcze CV w doc-u podesłać ? ;-p

    Już sobie sprawdziłem, dziękuję. (Trochę inaczej to wygląda niż to co
    pisałeś tutaj, ale to dobrze, nie wypada zanadto łgać tam, gdzie
    rzeczywiście mogą zaglądać rekrutujący.)

    Jubal (i jego intuicja)

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    Tired of spam? Get advanced junk mail with MSN 8.

  • 159. Data: 2008-01-21 20:24:27
    Od: Lukasz 'LCF' Jagiello <L...@...LOVE.SPAM>

    Dnia Mon, 21 Jan 2008 20:14:29 +0000 (UTC), Miros/law L. Baran napisal(a):

    > Już sobie sprawdziłem, dziękuję. (Trochę inaczej to wygląda niż to co
    > pisałeś tutaj, ale to dobrze, nie wypada zanadto łgać tam, gdzie
    > rzeczywiście mogą zaglądać rekrutujący.)

    Nie należy podawać wszystkich informacji publicznie, co za tym idzie nie
    należy ufać wszystkiemu co publiczne :) Ot taka rada na przyszłość.

    --
    *| __ _ ___ __ |*

  • 160. Data: 2008-01-21 21:11:07
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    > Nie należy podawać wszystkich informacji publicznie, co za tym idzie nie
    > należy ufać wszystkiemu co publiczne :) Ot taka rada na przyszłość.

    Za radę dziękuję serdecznie, młody człowieku z odpowiednim
    doświadczeniem. :-)

    Jubal (rozbawiony)

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    DMSNUTS142I ERASE * * A SUCCESSFULLY COMPLETED