PracaGrupypl.praca.dyskusje › Błędy w aplikacjach.

  • 131. Data: 2008-01-21 14:13:56
    Temat: Re: Błędy w aplikacjach.
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Jakby jakaś firma nieszanując mojego czasu kazała mi przesłać dokument w
    > docu to bym ją olał.

    Szanujesz siebie bardziej, niż swojego przyszłego/ewentualnego pracodawcę.

    To bardzo dobry czynnik filtrowania niepożądanych kandydatów. Wierz mi.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 132. Data: 2008-01-21 14:18:38
    Od: Lukasz 'LCF' Jagiello <L...@...LOVE.SPAM>

    Dnia Mon, 21 Jan 2008 15:13:56 +0100, Any User napisal(a):

    > Szanujesz siebie bardziej, niż swojego przyszłego/ewentualnego pracodawcę.
    >
    > To bardzo dobry czynnik filtrowania niepożądanych kandydatów. Wierz mi.

    To bardzo dobry czynnik filtrowania przyszłych/ewentualnych pracodawców.

    --
    *| __ _ ___ __ |*
    *| / / / ___/ __/ Łukasz Jagiełło - lukasz<at>jagiello<dot>org |*

  • 133. Data: 2008-01-21 14:22:55
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-01-21, Lukasz 'LCF' Jagiello <L...@...LOVE.SPAM> wrote:

    [...]

    > To bardzo dobry czynnik filtrowania przyszłych/ewentualnych pracodawców.

    Z drobną korektą: świat nie kończy się na zawodach związanych z
    informatyką.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 134. Data: 2008-01-21 14:29:07
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Szanujesz siebie bardziej, niż swojego przyszłego/ewentualnego pracodawcę.

    nie to pracodawca nie szanuje innych.
    zarowno doc jak i pdf to najczesciej stosowane formaty w jakich wysyla sie
    CV czy listy motywacyjne.
    ja dotychczas zawsze wysylalem w pdf i nikt sie nie zajaknal na ten temat.

    jesli przyszly pracodawca ma problem z elementarnymi rzeczami to warto sie
    zastanowic czy warto u niego pracowac:)

    > To bardzo dobry czynnik filtrowania niepożądanych kandydatów. Wierz mi.

    ale to na szczescie dziala w obie strony, dobry pracownik powinien szanowac
    swoj czas i wymaga tego tez od potencjalnego pracodawcy.

    --
    pzdr
    piotrek

  • 135. Data: 2008-01-21 14:29:58
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    PT Tomasz Kaczanowski pisze:

    > A u mnie jest motywacja do ułatwiania życia sobie. A ponieważ nie używam
    > narzędzi typu word w zasadzie wogóle to zakup i trzymanie takiego
    > programu, bo jakiś rekruter ma takie widzimisię jest śmieszne.

    Większość rekruterów prosi o pliki w formacie .doc (ci pracujący dla
    Google'a też).

    Można się nadymać, że się nigdy nie ugnie i jakie to straszne, że nas
    zmuszają, oczywiście.

    Poza tym, jest openoffice, więc można takie pliki przygotować bez
    płacenia Microsoftowi.

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    Ingres is not a necessary precursor to Egress.

  • 136. Data: 2008-01-21 14:31:39
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Z drobną korektą: świat nie kończy się na zawodach związanych z
    > informatyką.

    wiesz do uruchomienia PDFa niepotrzeba informatyka:)
    to podstawowy soft ktory powinien byc obecny na kazdym komputerze w firmie
    czy w domu. coraz wiecej dokumentow pojawia sie w PDF i ciezko bez niego sie
    obyc.

    a zalatwia on taki problem ze jedny maja offica a drudzy open offica i cos
    im sie rozjedzie przy otwieraniu doc'a czy tez na odwrot:)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 137. Data: 2008-01-21 14:36:31
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-01-21, Piotrek <...@...ru> wrote:

    [...]

    > wiesz do uruchomienia PDFa niepotrzeba informatyka:)

    Ale tylko szeroko pojęci informatycy są tak rozkapryszeni, żeby
    "filtrować" pracodawców wedle tego czy przyjmuje on PDF, czy też nie.

    [...]

    > a zalatwia on taki problem ze jedny maja offica a drudzy open offica i cos
    > im sie rozjedzie przy otwieraniu doc'a czy tez na odwrot:)

    Teoria sobie, a praktyka sobie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 138. Data: 2008-01-21 14:37:40
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-01-21, Piotrek <...@...ru> wrote:

    [...]

    > jesli przyszly pracodawca ma problem z elementarnymi rzeczami to warto sie
    > zastanowic czy warto u niego pracowac:)

    ON ma PROBLEM, czy TY ewentualnie NIE MASZ pracy?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 139. Data: 2008-01-21 14:42:27
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Ale tylko szeroko pojęci informatycy są tak rozkapryszeni, żeby
    > "filtrować" pracodawców wedle tego czy przyjmuje on PDF, czy też nie.

    zapewne masz racje:)

    > Teoria sobie, a praktyka sobie.

    no to ty masz inna praktyke a ja inna:)
    z mojego doswiadczenia wiem ze zdazaja sie problemy dlatego napisalem co
    napisalem.
    nie wymyslilem sobie tego.

    --
    pzdr
    piotrek

  • 140. Data: 2008-01-21 14:45:25
    Od: Lukasz 'LCF' Jagiello <L...@...LOVE.SPAM>

    Dnia 21 Jan 2008 15:37:40 +0100, Wojciech Bancer napisal(a):

    > ON ma PROBLEM, czy TY ewentualnie NIE MASZ pracy?

    Na szczęście jest tyle pracy na rynku że można wybrać oferte pasującą
    każdemu.

    --