PracaGrupypl.praca.dyskusjeBiuro Plus

  • 1. Data: 2006-04-25 13:56:10
    Temat: Biuro Plus
    Od: "piwosz_007" <p...@w...pl>

    witam,
    mam w przyszlym tygodniu spotkanie w sprawie pracy handlowca w firmie Biuro
    Plus
    czy ktos sie moze orientuje jakie warunki tam panuja tzn. czy finansowo jest
    ok, czy duzy wyzysk i nie liczenie sie z prawami pracownika czy moze mila i
    sprzyjajaca pracy atmosfera ?

    z góry wielkie dzieki

    *** pozdr ***
    piwosz_007

  • 2. Data: 2006-04-25 14:25:13
    Temat: Re: Biuro Plus
    Od: "Beata D." <b...@p...onet.pl>

    nie wiem czy zauważyłes ze tam bardzo często potrzebują pracowników,Czyli
    wyciągnij sobie wnioski jak naprawdę jest , 3 mc a potem zmiana kandydata.i
    nowy targecik.:)

  • 3. Data: 2006-04-26 07:37:34
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    On Tue, 25 Apr 2006 15:56:10 +0200, piwosz_007 <p...@w...pl> wrote:

    > witam,
    > mam w przyszlym tygodniu spotkanie w sprawie pracy handlowca w firmie
    > Biuro
    > Plus
    ktory biuro plus? Moja firma im sprzedaje nosniki optyczne i wiem ze
    kolega ktory z nimi wspolpracuje ma tych biuroplusow od cholery... Sadze
    ze warunki moga byc rozne w zaleznosci od miejsca...
    Pozdrawiam

    Bonza

  • 4. Data: 2006-04-26 07:57:43
    Od: "piwosz_007" <p...@w...pl>

    > ktory biuro plus? Moja firma im sprzedaje nosniki optyczne i wiem ze
    > kolega ktory z nimi wspolpracuje ma tych biuroplusow od cholery... Sadze
    > ze warunki moga byc rozne w zaleznosci od miejsca...

    ul. Krakowiaków 91 / 101 stanowisko PH