PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bezrobocie w polsce - wielka fikcja...

  • 81. Data: 2005-09-21 21:14:06
    Temat: Re: Bezrobocie w polsce - wielka fikcja...
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 21-09-2005 o 23:06:41 Jotte <t...@W...pl> napisał:

    > W wiadomości news:op.sxg0q3bkfrn0ri@donkichot Tomasz Płókarz

    > Jak możesz pytać? Przecież jedną z 4 imponderabilnych cech wyborów jest
    > tajność.

    Jesteś na tyle ograniczony, ze mylisz swobodę nieujawniania wyboru z
    zakazem jego ujawniania, czy tylko rzniesz głupa, jak zwykle?

  • 82. Data: 2005-09-21 21:19:19
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:op.sxg09sdrfrn0ri@donkichot Tomasz Płókarz
    <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.> pisze:

    > Jesteś na tyle ograniczony, ze mylisz swobodę nieujawniania wyboru z
    > zakazem jego ujawniania, czy tylko rzniesz głupa, jak zwykle?
    Ani jedno, ani drugie.
    Zwyczajnie spławiam cię, chamowaty idioto, byle jakim tekstem.

    --
    Jotte

  • 83. Data: 2005-09-21 21:32:24
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 21-09-2005 o 23:19:19 Jotte <t...@W...pl> napisał:

    > W wiadomości news:op.sxg09sdrfrn0ri@donkichot Tomasz Płókarz

    > Ani jedno, ani drugie.
    > Zwyczajnie spławiam cię, chamowaty idioto, byle jakim tekstem.

    Całuski na pożegnanie, przekaż kolegom w saunie.

  • 84. Data: 2005-09-21 21:40:10
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:op.sxg14alzfrn0ri@donkichot Tomasz Płókarz
    <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.> pisze:

    > Całuski na pożegnanie, przekaż kolegom w saunie.
    Dzięki, przekażę. Buziaczki dla ciebie i twoich koleżanków z jakuzzi.

    --
    Jotte

    PS. Nie mogłeś, qrdę, gościu powstrzymać ozora i zachować choćby minimum
    rozumu i klasy?

  • 85. Data: 2005-09-22 07:50:18
    Od: "Immona" <m...@s...pl>

    Użytkownik "Tomasz Płókarz" <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>
    napisał w wiadomości news:op.sxgp0xdbfrn0ri@donkichot...

    > Parę słów więcej na ten temat mogę prosić?

    Chodzilo wtedy o proste gafy i niezdarnosc w sytuacjach publicznych i
    powodowanie zenujacych sytuacji. Nie chce rozwijac tego watku, bo nie jest
    psp, ale np. Walesa byl tego przykladem.

    > Prawicy?

    W znaczeniu powszechnie u nas w kraju uzywanym.

    I.

  • 86. Data: 2005-09-22 07:57:33
    Od: "Immona" <m...@s...pl>

    >W wiadomości news:dgrgoj$1jd$1@atlantis.news.tpi.pl Immona

    > Naiwnaś. Znasz to, co oni chcą abyś uznała za ich prawdziwe poglądy.
    > Dodatkowo jeszcze udało im się sprawić iż sądzisz, że wiesz coś więcej.
    > Przecież to stare jak świat: głupich oszukać, zarozumialcom podkadzić i
    > jakoś będzie...

    Nikt mi tego nie szeptal do ucha prywatnie. Powtarzam, ze byly to rzeczy
    mowione na spotkaniach z przedsiebiorcami. Wsrod ludzi PO jest wiele osob od
    lat zwiazanych ze srodowiskiem przedsiebiorcow i sa podstawy sadzic, ze ich
    chec zrobienia dobrze przedsiebiorcom jest szczera - rowniez na podstawie
    glosowan PO w tej kadencji Sejmu. Podawalam juz link:
    http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/20050912/1
    08212. Tusk glosowal
    jako jedyny z liderow partii przeciw 50% stawce PIT, przeciw placy
    minimalnej i emeryturom gorniczym.

    > Czy Ty zdajesz sobie sprawę z tego co by to znaczyło, jeśli to byłaby
    > prawda?

    Wiekszy wzrost gospodarczy z korzyscia dla wszystkich, ktorzy nie prowadza
    zycia polegajacego na wyludzaniu od panstwa swiadczen.

    I.

  • 87. Data: 2005-09-22 08:27:34
    Od: "Immona" <m...@s...pl>

    napisał w wiadomości news:op.sxgpykfxfrn0ri@donkichot...

    > Nie chwytam, co rozumiesz przez "ZUS". Że obniżyć "składke" czy że
    > zlikwidować instytucję? W jednym i drugim przypadku jest to mało istotny
    > problem nazewniczy lub techniczny.

    Chodzi o prywatyzacje ubezpieczen emerytalnych i zniesienie skladki dla
    przedsiebiorcow lub uzaleznienie jej jak podatku od wysokosci zarobkow,
    jesli zniesienie z powodow budzetowych byloby niemozliwe.

    > Zostawmy to...

    Nie zostawie tego, nawet jesli -a tak sie prawdopodobnie stanie - ta
    wypowiedz zakonczy ten watek dyskusji. Bo podstawowym powodem, dla ktorego
    ja i wiele innych JKM nie poprze, jest wlasnie to, a nie marnowanie glosu.
    Jakby mu chodzilo rzeczywiscie o gospodarke, to bylby sklonny do aliansow ze
    wszystkimi, ktorzy zywia podobne poglady _gospodarcze_ i bylby w stanie
    poswiecic swoje ekscentryczne ego dla wywazonej i kulturalnej prezentacji
    tych pogladow przyciagajacej do niego glosy innych zwolennikow wolnego
    rynku, zeby miec szanse na realny wplyw na ustawodawstwo kraju. Tymczasem on
    silnie, z radykalizmem i z ostentacyjna pogarda odrzuca ludzi nie pasujacych
    do jego szablonu obyczajowo-religijno-estetycznego. To jest gwiazdorstwo,
    prywata i brak poczucia odpowiedzialnosci za panstwo.

    Powiem Ci, gdzie np. jest spory potencjalny elektorat. Roznego rodzaju
    mniejszosci - religijne, narodowe, seksualne i inne. One sie dziela na
    roszczeniowcow, ktorzy żądaja glosno (i sa widoczni) specjalnych rekompensat
    i przywilejow za to, ze im trudniej, i na cicha, niewidoczna grupe, ktora
    uznala, ze skoro startuje sie z gorszego punktu, to trzeba ciezej pracowac,
    na nikogo nie liczyc, zadbac o siebie samego, jesli nikt nie chce zatrudnic,
    to trzeba zalozyc swoja firme itd. Znam takie osoby, gospodarczo maja
    poglady JKMowskie, ale nie zaglosuja na niego nigdy, bo on ich regularnie
    obraza jako ludzi. A nie musialby zmieniac swoich pogladow, tylko wyrazac je
    bez drwiny i pogardy. Druga taka grupa sa np. kobiety. Polska ma najwiekszy
    w Europie odsetek malych firm, ktorych wlascicielkami sa kobiety. Niewiele
    kobiet zaglosuje na szowinistycznego chama, podczas gdy - znow - mozna zywic
    przekonanie o roznicy rol kobiety i mezczyzny w sposob pelen szacunku dla
    obu plci i nie wyrazajacy dla zadnej z nich pogardy. Dlatego JKM jest
    skazany na bycie liderem kabaretowej kanapy.

    I.

  • 88. Data: 2005-09-22 09:08:15
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dgto65$o5j$1@nemesis.news.tpi.pl Immona
    <m...@s...pl> pisze:

> [...]
    > osob od lat zwiazanych ze srodowiskiem przedsiebiorcow i sa podstawy
    > sadzic, ze ich chec zrobienia dobrze przedsiebiorcom jest szczera
    Skoro jest Ci dobrze z wiarą że okłamują jednych, a innym mówią czystą
    szczerą prawdę, to cóż...
    Tak czy inaczej są oszustami.
    Przy okazji zastanawiam się, czyim kosztem oni tym przedsiębiorcom mają
    zamiar zrobić dobrze?

    > Wiekszy wzrost gospodarczy z korzyscia dla wszystkich, ktorzy nie
    > prowadza zycia polegajacego na wyludzaniu od panstwa swiadczen.
    Eee tam, nie chodzi mi o tego typu przepowiednie.
    Wg mnie to jest globalne sankcjonowanie oszustwa. W tym świetle to nie tylko
    Donald "Duck" Tusk, ale i Endrju Le Pper, Roman "Horse Head" Giertych i cała
    reszta nie są kłamcami i populistami, lecz zręcznymi politykami umiejętnie
    posługującymi się elementarnym politycznym instrumentarium.
    Z drugiej strony kogo łatwiej rozgrzeszyć? Głupca, co w swej naiwności dał
    się nabrać czy tego, kto świadomie popiera oszusta?

    Jotte

  • 89. Data: 2005-09-22 09:15:37
    Od: złoty <m...@o...TEGONIEMA.pl>

    Dnia 2005-09-22 10:27 , walcząc mozolnie z klawiaturą Immona w pocie
    czoła napisał/a:

> [...]
    > ostentacyjna pogarda odrzuca ludzi nie pasujacych do jego szablonu
    > obyczajowo-religijno-estetycznego. To jest gwiazdorstwo, prywata i brak

    nie - on po prostu mówi to co myśli. I ja osobiście za to go cenię.
    Niestety - większość społeczeństwa woli słyszeć gładkie słówka, oglądać
    opaleniznę liderów, czy dobrze wyglądającego komucha w błękitnej
    koszuli.. Brak odpowiedzialności za państwo okazują właśnie ci - którzy
    kierują się takimi kryteriami wyboru.

> [...]
    > roznicy rol kobiety i mezczyzny w sposob pelen szacunku dla obu plci i
    > nie wyrazajacy dla zadnej z nich pogardy. Dlatego JKM jest skazany na

    ..a potem tak jak moja sąsiadka, głosuje na Kwacha (w poprzednich
    wyborach oczywiście) bo.. "ładnie mówi, dobrze wygląda i ładnie się
    prezentuje w tej niebieskiej koszuli" (cytat dosłowny) .....ehhhh
    Każdy wybiera tego - kogo uważa. Szkoda tylko, że potem skutki tego
    wyboru muszą odnosić także ci - którzy głosowali na kogoś innego.
    Nie musimy lubieć tych, którzy zostaną wybrani - grunt by dobrze, mądrze
    i w miarę uczciwie rządzili. Ich prywatne poglądy na temat kobiet,
    mężczyzn, pedałów, murzynów, żydów, masonów itd. - guzik mnie obchodzą.
    Dla innych jednak jak widzę, są ważniejszym kryterium..

    pzdr
    A.

  • 90. Data: 2005-09-22 09:40:38
    Od: "Immona" <m...@s...pl>

    >W wiadomości news:dgto65$o5j$1@nemesis.news.tpi.pl Immona

    > Skoro jest Ci dobrze z wiarą że okłamują jednych, a innym mówią czystą
    > szczerą prawdę, to cóż...

    Klamstwo to by bylo, gdyby probowali zdobywac glosy mowiac np. ze podniosa
    zasilki dla bezrobotnych.
    Nie mowienie calosci kazdemu i dopasowywanie komunikatu do odbiorcy to
    zwyczajna dyplomacja. W CV tak samo umieszcza sie tylko rzeczy swiadczace o
    kwalifikacjach i zaletach w sposob dopasowany do tego, czego by chcial
    odbiorca - nie wpisujac falszywych faktow, ale np. niektore rzeczy
    pomijajac. Czy kobieta klamie i oszukuje upiekszajac sie poprzez makijaz?

    > Tak czy inaczej są oszustami.

    Zadna partia jeszcze nie spelnila swoich wszystkich obietnic z kampanii,
    wiec mozesz tym epitetem okreslic dowolna ze startujacych partii.

    > Przy okazji zastanawiam się, czyim kosztem oni tym przedsiębiorcom mają
    > zamiar zrobić dobrze?

    Na pewno kosztem emerytur dla bylych funkcjonariuszy aparatu
    komunistycznego, ludzi wyludzajacych nienalezne renty i inne swiadczenia i
    aparatu urzedniczego (ich wersja podatku liniowego i uproszczenia zeznan
    podatkowych tak, ze nie bedzie trzeba wypelniac i skladac PITu pozwoli
    zwolnic troche urzednikow). Dla mnie to jest ok.

    I.