PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bezrobocie w polsce - wielka fikcja...

  • 31. Data: 2005-09-21 10:22:25
    Temat: Re: Bezrobocie w polsce - wielka fikcja...
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 21-09-2005 o 12:10:52 Aleksander Galicki <n...@n...com> napisał:

    > PS. Och, ja wiem, ze to zlosliwosc....

    To nie złośliwość, to zwykły durny atak ad personam, będący typowym
    przyznaniem się do braku argumentów.

  • 32. Data: 2005-09-21 10:30:27
    Od: "Immona" <m...@s...pl>

    >W wiadomości news:op.sxf3h9qcfrn0ri@donkichot Tomasz Płókarz

    > PO też czerwoni?? Na czym więc właściwie polega zjawisko "czerwoności"? Bo
    > tej sytuacji ja już nie wiem.
    > A co do linku: o ile wiem PO jednolitego programu jak dotąd nawet nie
    > ogłosiła*. Poza tym program jest dla wyborców, a nie do realizacji. PO nie
    > może powiedzieć ludziom o wszystkim, co naprawdę chce zrobić, bo będą
    > mieli
    > takie poparcie, jak Korwin (który swe szaleństwa głosi wszem i wobec).

    Tak, PO sie bardzo madrze zachowuje robiac maskarade, bo poziom
    spoleczenstwa jest u nas taki, ze nie da sie z nimi rozmawiac o gospodarce,
    bo wiekszosc nie wie, o co chodzi, tylko trzeba im zamachac przed oczami
    czyms ladnym.. Do JKM im daleko, ale maja najbardziej liberalny program z
    reszty. Byl ostatnio sondaz pokazujacy, ze wsrod przedsiebiorcow PO ma ponad
    80% poparcia. Pewnie za ten tajny program, ktory glosza na swoich
    spotkaniach wyborczych z przedsiebiorcami :)

    Jesli zrealizuja choc czesc, to moze byc odrobine lepiej w tym kraju. Mam
    szczera nadzieje, ze np. zabiora renty takim jak nasz Efendi, ktory 7 lat
    dostawal rente za zalamanie nerwowe (noz mi sie w kieszeni otwiera).

    I.

  • 33. Data: 2005-09-21 10:37:18
    Od: "Aleksander Galicki" <n...@n...com>

    > To nie złośliwość, to zwykły durny atak ad personam, będący typowym
    > przyznaniem się do braku argumentów.

    Widzisz, bo ja popieram KM w dosc sporej czesci jego postulatow gospodarczych,
    a nawet bede glosowal na niego w wyborach prezydenckich. Nie bede wiec z toba
    dyskutowal o programie PJKM.
    Mnie raczej interesuje nastepujaca kwestia: dlaczego PJKM sciaga takie zastepy
    pajacow z rozdmuchanym ego? (albo grafomanow z rozdmuchanym ego - vide
    Pilipiuk) To przeciez odstrasza od tej partii znacznie bardziej niz jej
    program. I na ten temat mozna podyskutowac. Tyle, ze twe delikatne ego nie
    zniesie tego.

    A.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 34. Data: 2005-09-21 10:39:40
    Od: "Immona" <m...@s...pl>

    Użytkownik "Tomasz Płókarz" <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>
    napisał w wiadomości news:op.sxf3h9qcfrn0ri@donkichot...

    > W imieniu czubów optujących za Korwin-Mikkem

    Powiedz mi, dlaczego JKM nie poparli masowo drobni i sredni przedsiebiorcy
    :)
    Bo co do duzych, to wiadomo, ze sytuacja utrudniajaca zycie ich potencjalnej
    konkurencji jest im na reke. Ale zalozmy, ze mamy program, ktory pozwoli
    ludziom przedsiebiorczym i produktywnym wiecej zarabiac i latwiej zyc.
    Patrzac po liczbie firm, tych przedsiebiorczych jest u nas sporo. Czemu nie
    leci od nich strumien kasy na kampanie partii, ktora chce im zrobic tak
    dobrze? Jest ich tak duzo, ze nawet jakby sie zlozyli po malo, to by
    starczylo na jakas dobra firme PRowska, ktorej JKM bardzo potrzebuje.
    Tymczasem oni jakos bardziej wierza, ze to PO im zrobi dobrze.

    I.

  • 35. Data: 2005-09-21 10:41:50
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 21-09-2005 o 12:30:27 Immona <m...@s...pl> napisał:

    > Jesli zrealizuja choc czesc, to moze byc odrobine lepiej w tym kraju.
    > Mam szczera nadzieje

    I dlatego Ci współczuję... bez sarkazmu, naprawdę.

  • 36. Data: 2005-09-21 10:50:22
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 21-09-2005 o 12:39:40 Immona <m...@s...pl> napisał:

    > Użytkownik "Tomasz Płókarz"
    > <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.> napisał w wiadomości

    > Powiedz mi, dlaczego JKM nie poparli masowo drobni i sredni
    > przedsiebiorcy :)

    Nie wiem, ich spytaj :) w 2001 zdaje sie poparli SLD.

> [...]
    > potencjalnej konkurencji jest im na reke. Ale zalozmy, ze mamy program,
    > ktory pozwoli ludziom przedsiebiorczym i produktywnym wiecej zarabiac i

    Nie, nie ludziom przedsiębiorczym. Wszystkim.

> [...]
    > starczylo na jakas dobra firme PRowska, ktorej JKM bardzo potrzebuje.
    > Tymczasem oni jakos bardziej wierza, ze to PO im zrobi dobrze.

    Cóż, umiejetność taniokupienia, drogosprzedania i wręczenia komu trzeba
    łapówki nie musi być skorelowana z dobrą orientacja w innych dziedzinach.

  • 37. Data: 2005-09-21 10:55:44
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dgrcot$m6o$1@nemesis.news.tpi.pl Immona
    <m...@s...pl> pisze:

> [...]
    > spoleczenstwa jest u nas taki, ze nie da sie z nimi rozmawiac o
    > gospodarce, bo wiekszosc nie wie, o co chodzi, tylko trzeba im zamachac
    To interesujące - twierdzisz, że PO zachowuje sie mądrze kryjąc się przed
    wyborcami z prawdziwymi zamiarami, bo społeczeństwo jest za głupie aby pojąć
    ich genialne plany i mogłoby nie zagłosować na nich w stopniu wystarczającym
    do przejęcia władzy. Więc "aferały" z PO wiedzą lepiej, co jest dobre dla
    ich głupich wyborców.
    A z kolei Złoty pisze w news:dgr430$4ec$2@atlantis.news.tpi.pl:
    <cit>
    ..ach ta frakcja SLD.. Zawsze czuwa i wie lepiej co jest najlepsze dla
    społeczeństwa..
    </cit>
    Omamić społeczeństwo - najważniejszą regułą demokracji?

    > zabiora renty takim jak nasz Efendi, ktory 7 lat
    > dostawal rente za zalamanie nerwowe (noz mi sie w kieszeni otwiera).
    Kim jest bezczelny rentożerca Efendi? ;)

    Jotte

  • 38. Data: 2005-09-21 10:56:04
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 21-09-2005 o 12:37:18 Aleksander Galicki <n...@n...com> napisał:

> [...]
    > toba
    > dyskutowal o programie PJKM.
    > Mnie raczej interesuje nastepujaca kwestia: dlaczego PJKM sciaga takie

    Szkoda Twojego wysiłku, nie próbuj więcej.

  • 39. Data: 2005-09-21 11:08:52
    Od: "Immona" <m...@s...pl>

    napisał w wiadomości news:op.sxf8d8fxfrn0ri@donkichot...

    > Nie, nie ludziom przedsiębiorczym. Wszystkim.

    Nie. Ludzie uzaleznieni od socjalu, ktorzy zatracili swoja zaradnosc i nie
    wylecza sie z socjalistycznego myslenia, nie pojda zakladac firm lub
    pracowac, nawet jak im glod zajrzy w oczy. Predzej sie zapija na smierc albo
    zrobia demolke w Warszawie lub swoich miejscowosciach, ewentualnie beda
    probowali krasc i rabowac badz zebrac. A jesli pojda gdzies do roboty, to i
    tak szybko zostana wywaleni. Jest taka grupa i choc nie leza mi zbytnio na
    sercu, to oni na skrajnej liberalizacji by zdecydowanie nie skorzystali.

    > Cóż, umiejetność taniokupienia, drogosprzedania i wręczenia komu trzeba
    > łapówki nie musi być skorelowana z dobrą orientacja w innych dziedzinach.

    Slabe wytlumaczenie. Zeby nawet byc takim drobnym handlarzem, to trzeba
    kapowac, jak dziala rynek. I trudno nie byc swiadomym, co przeszkadza.
    Mialam okazje gadac z kilkudziesiecioma wlascicielami malych firm podczas
    pewnej ankiety i zadawac im wlasnie takie pytanie. (Po drodze tlumaczylam je
    na jezyk ludzki z czegos w rodzaju "jakie elementy otoczenia
    prawno-gospodarczego bla bla".) Jednomyslnosc byla powalajaca. Zlikwidowac
    ZUS dla przedsiebiorcow, zmniejszyc koszty pracy, uproscic przepisy ksiegowe
    i kadrowe, nie molestowac kontrolami trwajacymi miesiac, dopasowac przepisy
    do rzeczywistosci tak, zeby to, co i tak sie powszechnie lamie/omija, bylo,
    bez obludy, dozwolone jako efekt wyboru wszystkich zaangazowanych stron
    itd.W Polsce jest spora grupa osob swiadomie zywiacych liberalne poglady
    gospodarcze, ale oni nie chca glosowac na JKM.

    I.

    PS. http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/20050912/1
    08212

  • 40. Data: 2005-09-21 11:13:23
    Od: "Aleksander Galicki" <n...@n...com>

    >Omamić społeczeństwo - najważniejszą regułą demokracji?

    I w ten oto sposob dotarles do istoty polskiej demokracji.
    Spoleczenstwo jest tak zakompleksione i najezone resyntementami, ze do tej
    pory wystarczalo umiejetnie grac na owych kompleksach i resentymentach by
    zdobyc poparcie.

    Np popularny zestaw - Bic Zydow/Gejow/ruskow/komuchow (czyli Honor) + Tanie
    parowki dla kazdego (czyli Godnosc)