PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bezrobocie w polsce - wielka fikcja...

  • 91. Data: 2005-09-22 09:44:43
    Temat: Re: Bezrobocie w polsce - wielka fikcja...
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <dgtu6p$5o2$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Immona napisał(a):

    > Czy kobieta klamie i oszukuje upiekszajac sie poprzez makijaz?

    Zależy od:
    - kobiety,
    - makijażu,
    - celu.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 92. Data: 2005-09-22 09:45:00
    Od: "Immona" <m...@s...pl>

    Użytkownik "złoty" <m...@o...TEGONIEMA.pl> napisał w wiadomości
    Dnia 2005-09-22 10:27 , walcząc mozolnie z klawiaturą Immona w pocie
    czoła napisał/a:

    > Nie musimy lubieć tych, którzy zostaną wybrani - grunt by dobrze, mądrze i
    > w miarę uczciwie rządzili. Ich prywatne poglądy na temat kobiet, mężczyzn,
    > pedałów, murzynów, żydów, masonów itd. - guzik mnie obchodzą.
    > Dla innych jednak jak widzę, są ważniejszym kryterium..

    Dla mnie tym kryterium nie sa poglady na te tematy, ale kultura osobista w
    ich wyrazaniu i sposob traktowania ludzi. Jesli nie jestes w stanie dostrzec
    roznicy, to masz straszne klapki na oczach. Ja nie chce chamow u wladzy,
    chocby ze wzgledu na wizerunek Polski w swiecie. W roli np. prezydenta JKM
    musialby sie spotykac w sytuacjach dyplomatycznych z wieloma osobami,
    ktorych nie akceptuje. Bylby mily i ukladny - znaczyloby to, ze jednak jest
    konformista i nie zawsze mowi, co mysli w sposob, ktory sobie uznal za
    sluszny. Bylby taki, jaki jest - skutki bylyby fatalne.

    I.

  • 93. Data: 2005-09-22 10:02:25
    Od: "Aleksander Galicki" <n...@n...com>

    >Zależy od:
    >- kobiety,
    >- makijażu,
    >- celu.

    Wydawalo mi sie, ze prawdziwosc komunikatu jest cecha samego komunikatu.

    A tu okazuje sie, ze potrzebny jest jeszcze autor komunikatu i cel samego
    komunikatu. Ciekawe..

    A.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 94. Data: 2005-09-22 10:11:46
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    TaDeK napisał(a):

    > a dlaczego twierdzisz ze ludzie glosujacy na korwina to czuby ? Glosuje w
    > kazdych wyborach na Korwina i jego UPR i twierdze ze to najmadrzejszy
    > polityk pod sloncem i najlepszym dla naszego kraju co sie moze wydarzyc to
    > wlasnie dojscie do wladzy Korwina.

    Polityk, który od 12 lat ma poparcie rzędu 3-4% ma być 'najmądrzejszy'? Ot,
    kanapowiec ze starych 'dobrych' czasów. Każdą kampanią podbija własną kasę
    (reklamując Najwyższy Czas). W obecnej oprócz siebie samego wystawił
    jeszcze najbliższą rodzinę. Branie faceta na poważnie świadczy o braku
    jakiejkolwiek świadomości politycznej, no offense, z Twojej strony ;)

    j.

  • 95. Data: 2005-09-22 10:16:28
    Od: złoty <m...@o...TEGONIEMA.pl>

    Dnia 2005-09-22 11:45 , walcząc mozolnie z klawiaturą Immona w pocie
    czoła napisał/a:

    > Dla mnie tym kryterium nie sa poglady na te tematy, ale kultura osobista
    > w ich wyrazaniu i sposob traktowania ludzi. Jesli nie jestes w stanie
    > dostrzec roznicy, to masz straszne klapki na oczach.

    wiesz.. problem polega jednak na tym, że podchodzisz do tego tematu tak -
    jakbyś miała wybierać przyjaciela/partnera życiowego czy ew. przyjaciela.
    I wtedy podzielam jak najbardziej twoje kryteria doboru.

> [...]
    > znaczyloby to, ze jednak jest konformista i nie zawsze mowi, co mysli w
    > sposob, ktory sobie uznal za sluszny. Bylby taki, jaki jest - skutki

    tiaaa.. lepiej by byli mili i uprzejmi wobec siebie, poklepywali się po
    plecach i uśmiechali do kamer. I potem mamy _bardzo_ _miłe_ stosunki np.
    z Niemcami (co nie przeszkadza im załatwiać z Rosją rurociągu gazowego w
    sposób oczywisty będącego dla nas niekorzystnym), USA (co nie przeszkadza
    im traktować nas nadal jako obywateli Europy klasy B czy C) itd., itd..
    Polityka to "nie je bajka" i coś takiego jak "wizerunek w świecie" może
    być co najwyżej podstawą do poprawy nastroju obywateli danego kraju. A w
    kręgach międzynarodowych.. no cóż.. tu się liczy _skuteczność_ , upór i
    mocne stawianie na swoim. Żeby daleko nie szukać - Rosja ma fatalny
    "wizerunek w świecie", co nie przeszkadza innym państwom skakać koło
    niej, prowadzić z nimi interesy i traktować jak poważnego gracza
    politycznego. A to czy jej przedstawiciele są kulturalni - czy nie.. to
    już jest mniej istotne.
    A z jeszcze bliższego nam przykładu - Polska przed II WŚ miała bardzo
    dobre kontakty z Francją czy Anglią - co nie przeszkodziło im nas
    zostawić na pastwę Niemców bez pomocy. I do tej pory chyba nawet nie mają
    sobie w tej kwestii nic do zarzucenia..

    uff.. ale się rozpisałem. Chyba już pora skończyć temat :)

    pzdr
    A.

  • 96. Data: 2005-09-22 10:28:29
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <0...@p...pl>
    Aleksander Galicki napisał(a):

    > Wydawalo mi sie, ze prawdziwosc komunikatu jest cecha samego komunikatu.

    Jeśli makijaż traktujesz jako komunikat.

    > A tu okazuje sie, ze potrzebny jest jeszcze autor komunikatu i cel samego
    > komunikatu. Ciekawe..

    Komunikat: "Jesteś głupszy odemnie". Jak nie ma autora i celu, to ciężko
    stwierdzić, czy jest prawdziwy.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 97. Data: 2005-09-22 10:28:52
    Od: złoty <m...@o...TEGONIEMA.pl>

    Dnia 2005-09-22 12:11 , walcząc mozolnie z klawiaturą januszek w pocie
    czoła napisał/a:

> [...]
    > jeszcze najbliższą rodzinę. Branie faceta na poważnie świadczy o braku
    > jakiejkolwiek świadomości politycznej, no offense, z Twojej strony ;)

    hmm.. w sumie to może masz i rację! Może by tak głosować na Leppera?
    Poparcie sporo większe (co jest ważne jak mówisz), na pewno nie "podbija
    własnej kasy" (heh..), nie podpiera się bliskimi/kumplami (hehe..)..
    Hmm.. i jaką ja wykażę się przy tym "świadomością polityczną"!! (bez
    komentarza)

    ..no offense :)

    pzdr
    A.

  • 98. Data: 2005-09-22 10:32:32
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 22-09-2005 o 10:27:34 Immona <m...@s...pl> napisał:

    > Chodzi o prywatyzacje ubezpieczen emerytalnych i zniesienie skladki dla
    > przedsiebiorcow lub uzaleznienie jej jak podatku od wysokosci zarobkow,
    > jesli zniesienie z powodow budzetowych byloby niemozliwe.

    Chodzi o zniesienie obowiązku ubezpieczeń emerytalnych i zastapienie ZUSu
    instytucją, która finansowana z budzetu bedze wypłacac renty i emerytury
    tym, wobec których państwo zobowiązało się to robić przez dotychczasowe
    pobieranie składek.

    > Tymczasem on silnie, z radykalizmem i z ostentacyjna pogarda odrzuca
    > ludzi

    Jakieś dowody?

    > nie pasujacych do jego szablonu obyczajowo-religijno-estetycznego.

    Znaczy złodziei, łajdaków i agentów?

    > To jest gwiazdorstwo, prywata i brak poczucia odpowiedzialnosci za
    > panstwo.

    Zarzucanie tego opozycji pozaparlamentarnej jest śmieszne i żałosne.

> [...]
    > mniejszosci - religijne, narodowe, seksualne i inne. One sie dziela na
    > roszczeniowcow, ktorzy żądaja glosno (i sa widoczni) specjalnych
    > rekompensat i przywilejow za to, ze im trudniej, i na cicha, niewidoczna
    > grupe, ktora uznala, ze skoro startuje sie z gorszego punktu, to trzeba
    > ciezej pracowac, na nikogo nie liczyc, zadbac o siebie samego, jesli
    > nikt nie chce zatrudnic, to trzeba zalozyc swoja firme itd. Znam takie
    > osoby, gospodarczo maja poglady JKMowskie, ale nie zaglosuja na niego
    > nigdy, bo on ich regularnie obraza jako ludzi.

    Przykłady?

    > A nie musialby zmieniac swoich pogladow, tylko wyrazac je bez drwiny i
    > pogardy.

    Przykłady?

  • 99. Data: 2005-09-22 10:41:31
    Od: "Aleksander Galicki" <n...@n...com>

> [...]
    >. A w
    >kręgach międzynarodowych.. no cóż.. tu się liczy skuteczność

    No to wielce szanowny fanatyku, ile razy ci trzeba powtorzyc, ze wlasnie JKM
    ma zerowa skutecznosc bys zalapal i przestal na dowolny argument powtarzac w
    kolko "och jaki ja jestem zajebisty, a ty (podobnie jak moja sasiadka)
    wybierasz komuchow". JKM tak bardzo olewa zasady rzadcace dzisiejsza polityka
    i tak ostentacyjnie demonstruje to, ze mu nie zalezy na wladzy, ze o jakiej
    skutecznosci tu moze byc mowa? Po co wybierac kogos, kto - owszem -
    demonstruje przywiazanie do swoich pogladow, ale jednoczesnie obnosi sie z
    tym, ze na realizacji tych pogladow wcale mu nie zalezy?

    A na marginesie: srodowisko JKM niestety sprawia wrazenie oderwanych od
    rzeczywistosci glaskajacych sie nawzajem fetyszystow. Elitaryzm bla bla bla.
    Gdyby nie to, ze sa konserwatystami to by sie swietnie zgadali z inna frakcja
    podobna towarzyska frakcja - satanistami mianowicie.

  • 100. Data: 2005-09-22 10:48:34
    Od: "Aleksander Galicki" <n...@n...com>

    >Jeśli makijaż traktujesz jako komunikat.

    >Komunikat: "Jesteś głupszy odemnie". Jak nie ma autora i celu, to ciężko
    >stwierdzić, czy jest prawdziwy.

    Racja, ale jakbys sobie wyobrazal klamliwy makijaz?