PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bezrobocie

  • 1. Data: 2006-02-26 13:22:34
    Temat: Bezrobocie
    Od: "Paula" <p...@o...pl>

    Co zrobić kiedy np.jest zakład pracy,który chce mnie zatrudnić na staż a
    Starostwo nie ma na to kasy.Cały czas czekać?Ale ile można?

  • 2. Data: 2006-02-26 13:45:38
    Temat: Re: Bezrobocie
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Paula zapodał(-a):
    > Co zrobić kiedy np.jest zakład pracy,który chce mnie zatrudnić na staż a
    > Starostwo nie ma na to kasy.Cały czas czekać?Ale ile można?

    Zająć się nauką, bo albo nauczyciel od informatyki to kolejna pierdoła,
    albo za mocno Ci się nudzi na zajęciach.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,