PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bezrobocie

  • 1. Data: 2003-02-25 23:23:19
    Temat: Bezrobocie
    Od: "bogdan w" <w...@p...onet.pl>

    Zobacz praca oferowana i regionalne Szczecin poszukuje mechanika
    samochodowego tylko 3 lata stażu czyli co oferta dla młodych i nic nie ma
    chetnych do podjęcia pracy nie ma bezrobocia jest, a co jest nie wiem może
    wy wiecie.
    Bogdan.

  • 2. Data: 2003-02-26 10:04:59
    Temat: Re: Bezrobocie
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bogdan w" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chetnych do podjęcia pracy nie ma bezrobocia jest, a co jest nie wiem może

    Skąd wiesz, że nikt się nie zgłasza do nich?

  • 3. Data: 2003-02-26 17:19:24
    Od: flyer <f...@g...pl>

    winetu napisał:

    > Użytkownik "bogdan w" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Skąd wiesz, że nikt się nie zgłasza do nich?

    Zauwaz, ze autor wybiorczo stosuje polskie znaki (chetnych vs.
    podjęcia), wiec moze chodzi o "poszukuję" a nie "poszukuje".

    A odwolujac sie juz do postu zrodlowego - moze te 3 lata stazu sa glowna
    przeszkoda - jak ktos juz znajdzie dobra fuche w tym zawodzie, to sie
    juz jej trzyma?

    Flyer