PracaGrupypl.praca.szukana › Bezplatne przystapienie

  • 1. Data: 2005-05-23 22:35:55
    Temat: Bezplatne przystapienie
    Od: "Henryka " <e...@g...pl>

    czy jestes gotow na cos innego,masz dosc szefa ,zostan nim sam ,pracuj w domu
    w zaciszu i wygodzie wedlug swojego rozkladu czasu,zacznij juz od dzis.Nie
    masz nic do stracenia i nie narzekaj ze jestes bezrobotny,bo jest tysiace
    pracy a przystapienie jest bezplatne,praca do obslugi meili,wysylam
    informacje e...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2005-05-25 07:41:27
    Temat: Re: Bezplatne przystapienie
    Od: "Juzek Kocimientka" <k...@i...pl>

    Tylko nie dajcie sie naciagnac tej Pani. Jej "oferta" to udział w lancuszku
    internetowym...czyli wtapiamy kase z obledem w oczach bo juz za moment, juz
    za chwile zostaniemy milioneram :) A Pani Henryka moglaby wreszcie
    zrozumiec, ze to nie jest grupa na oferty "dam prace"...

    --
    ĄĆĘŁŃÓŚŻŹąćęłńóśżź

  • 3. Data: 2005-05-28 08:41:22
    Od: "Henryka Gorecka" <e...@g...pl>

    Juzek Kocimientka <k...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > za chwile zostaniemy milioneram :) A Pani Henryka moglaby wreszcie
    > zrozumiec, ze to nie jest grupa na oferty "dam prace"...

    hej panie kociemienki to nie lancuszek i nikt nie proponuje milionow ,to
    zwykle wysylanie e-maili,a ty sie chyba z choinki urwal zeby tak osadzac
    innych ,sam nie wiesz o co chodzi a doradza innym to mi fachowiec sie znalazl.

  • 4. Data: 2005-05-28 15:21:32
    Od: "T.Omasz" <t...@x...pl>

    Dnia Sat, 28 May 2005 10:41:22 +0200, Henryka Gorecka
    <e...@g...pl> napisał:

> [...]
    > zwykle wysylanie e-maili,a ty sie chyba z choinki urwal zeby tak osadzac
    > innych ,sam nie wiesz o co chodzi a doradza innym to mi fachowiec sie

    Czemu ciągle zmieniasz adresy email, głupia pipo? Kasują ci za spamowanie?

    --
    "Wystarczy wiedzieć, dokąd podjechać trza, stamtąd już widać szary
    spłowiały mur

  • 5. Data: 2005-05-28 15:23:56
    Od: lynx <t...@p...fm>

    Jednego pięknego dzionka o czasie Sat, 28 May 2005 17:21:32 +0200, ludzik
    o nazwie T.Omasz <t.omasz@gążętą.pl> wziął i wystukał na klawiaturce co
    następuje:

    > Czemu ciągle zmieniasz adresy email, głupia pipo? Kasują ci za
    > spamowanie?

    to juz nie troll to "pipa" ROTFL buahuahuha - poważna sprawa

    --
    lynx

  • 6. Data: 2005-05-28 15:31:44
    Od: "T.Omasz" <t...@x...pl>

    Dnia Sat, 28 May 2005 17:23:56 +0200, lynx <t...@p...fm> napisał:

    > to juz nie troll to "pipa" ROTFL buahuahuha - poważna sprawa

    dobra, mogłem napisać po polsku: "ruro" - ale jakos podświadomie unikam
    wyrazu, którego na trzeźwo nie potrafię wymówić :)

  • 7. Data: 2005-05-28 19:47:25
    Od: "ktos" <n...@k...onet.pl>

    Użytkownik "Henryka Gorecka" <e...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:d79ari$m64$1@inews.gazeta.pl...

    ----
> [...]
    > zwykle wysylanie e-maili,a ty sie chyba z choinki urwal zeby tak osadzac
    > innych ,sam nie wiesz o co chodzi a doradza innym to mi fachowiec sie

    Jesli to Ty masz racje a nie on to opisz moze w 3 zdaniach zasady.
    Gwarantuje, ze jesli nie bedzie to spam/raporty itp. to przystapie do
    programu.

  • 8. Data: 2005-05-28 21:06:29
    Od: "Henryka Gorecka" <e...@g...pl>