PracaGrupypl.praca.szukanaBardzo potrzebuję pracy. Łódź.

  • 1. Data: 2004-01-14 08:37:17
    Temat: Bardzo potrzebuję pracy. Łódź.
    Od: "Anna Izabela" <a...@g...pl>

    Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego Wydział Filologiczny, Filologia Polska,
    podejmie pracę w Łodzi, redaktorską, biurową. Jestem sumienna, rzetelna,
    pracowita dokładna, kreatywna. Doświadczenie w pracy w wydawnictwie oraz
    biurowej. Praca z internetem, obsługa urządzeń biurowych, pisanie i korekta
    tekstów, pism, recenzji, etc. Angielski, rosyjski. Duża sprawność
    intelektualna.
    Najchętniej praca z wydawnictwem prasowym lub książkowym, reklamie, ale
    również inne propozycje.
    Jestem bezkonfliktowa, cechuje mnie upór w rozwiązywaniu problemów, łatwość
    nawiązywania kontaktów, idealna prezencja, umiejętność znalezienia się w
    każdej sytuacji, oraz poczucie humoru.
    Bardzo potrzebuję pracy.
    Kontakt: tel. 507 431 494, e-mail: a...@g...pl

  • 2. Data: 2004-01-14 10:40:25
    Temat: Re: Bardzo potrzebuję pracy. Łódź.
    Od: "Maarcel [Lodz]" <a...@...stopce>

    >Bardzo potrzebuję pracy.

    po czyms takim to pozwola Ci odbyc conajwyzej polroczny staz, do tego
    bezplatny ....

    Marcin "Maarcel" Antczak
    m a n t c z a k (malpa) o p . p l